//
کدخبر: ۳۶۳۴۱۳ //
میرزایی و سجاد در ترکیب، بابایی روی نیمکت

ترکیب استقلال برای بازی با سپاهان اعلام شد

ریکاردو ساپینتو نخستین ترکیب استقلال در یک بازی رسمی را با حضور دو بازیکن جدید چیده است.

ترکیب استقلال برای بازی با سپاهان اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 انتظارات برای شروع رقابت‌های لیگ برتر به سر رسید و فصل بیست و دوم از امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود. استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در نخستین دیدار خود باید به مصاف یکی از تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ یعنی سپاهان برود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید و پرتغالی آبی‌ها، با دو نفر از بازیکنان جدید خود یعنی سجاد شهباززاده و رضا میرزایی پای به زمین مسابقه می‌گذارد.

* حسینی همچنان گزینه اول حراست از دروازه

سیدحسین حسینی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست دستکش طلایی لیگ قبل را از آن خود کند. همین عملکرد خوب سبب شد تا او به اردوی تیم ملی نیز دعوت شود و حضور در جام جهانی، انگیزه‌های این گلر برای فصل جدید را نیز افزایش داده است. امروز رقابت سختی با رقیب فصل گذشته‌اش یعنی رشید مظاهری خواهد داشت.

* بازگشت روزبه به خط دفاعی

حسین مرادمند به دلیل مشکلات مربوط به کارت پایان خدمت، در بازی امروز حضور ندارد. ضمن اینکه روزبه چشمی در تمرینات و همچنین بازی‌های تدارکاتی در خط دفاعی درخشان ظاهر شده و این مسئله باعث شده تا با وجود چشمی، ساپینتو چندان نگران غیبت مرادمند نباشد و حتی با بازگشت این بازیکن، او کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت. رافائل سیلوا و عارف غلامی که اکنون به هماهنگی بالایی در کنار هم دست یافته‌اند نیز دیگر بازیکنان خط دفاعی استقلال خواهند بود.

* میرزایی، جانشین حردانی مصدوم می‌شود

با غیبت صالح حردانی در دیدار امروز برابر سپاهان، ساپینتو چاره‌ای ندارد جز اینکه از رضا میرزایی برای حضور در سمت راست خط میانی استفاده کند. برای سمت چپ نیز انتخاب سرمربی پرتغالی، ابوالفضل جلالی است.

* زوج زبیر و مهدی در خط میانی

زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور در فصل گذشته جزو ارکان ثابت خط میانی استقلال بودند. دو بازیکنی که از لحاظ دقایق حضور در ترکیب استقلال نیز آمار خوبی را از خود به جای گذاشتند. حالا آنها باید به مقابله با خط میانی قدرتمند سپاهان بروند و ساپینتو روی توانایی‌های این دو بازیکن که هماهنگی بالایی نیز دارند، حساب ویژه‌ای باز کرده است.

* جعفر در نقش وینگر چپ

برخلاف انتظارات، این جعفر سلمانی است که در بازی نخست برای استقلال در پست وینگر چپ به میدان می‌رود. کوین یامگا نیز در سمت مقابل و به عنوان وینگر راست انجام وظیفه می‌کند.

* تقابل شهباززاده با تیم سابق

همانطور که انتظار می‌رفت، سجاد شهباززاده تک مهاجم استقلال در این دیدار است. این بازیکن برابر تیم سابقش به میدان می‌رود و امید اول گلزنی آبی‌ها به شمار می‌رود.

ترکیب استقلال برابر سپاهان:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – روزبه چشمی – عارف غلامی – مهدی مهدی‌پور – زبیر نیک نفس –ابوالفضل جلالی – کوین یامگا – رضا میرزایی – جعفر سلمانی – سجاد شهباززاده

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان