//
کدخبر: ۳۶۲۰۹۴ //

رونالدو هفته اول لیگ برتر را از دست می‌دهد؟

کریستیانو رونالدو، حتی اگر در منچستریونایتد ماندگار شود، احتمالا دیدار اول شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

رونالدو هفته اول لیگ برتر را از دست می‌دهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

درحالیکه پرونده تابستانی کریستیانو رونالدو همچنان باز است و مشخص نیست در آخرین روزهای باقی‌مانده از فرصت نقل و انتقالات تابستانی چه سرنوشتی انتظار او را می‌کشد؛ رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند حتی در صورت ماندگار شدن ستاره پرتغالی او دیدار اول یونایتد در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

بر اساس این گزارش‌ها در دیدار منچستریونایتد و برایتون که یکشنبه آینده، شانزدهم مرداد، در هفته اول لیگ برتر برگزار می‌شود نام کریستیانو در فهرست یازده نفره فیکس اریک تن‌هاخ قرار نخواهد داشت. هنوز مشخص نیست ستاره سی و هفت ساله در این بازی روی نیمکت می‌نشیند یا اصلا در فهرست بازیکنان شیاطین سرخ قرار نخواهد داشت.

رونالدو در شروع تابستان به صراحت اعلام کرد که قصد جدایی از یونایتد را دارد. در ادامه موج‌های خبری درباره سرنوشت رونالدو یکی بعد از دیگری از راه رسید ولی تا این لحظه ستاره پرتغالی همچنان در منچستر به سر می‌برد. او حتی روز یکشنبه این هفته در بازی دوستانه مقابل رایو وایه‌کانو به میدان رفت تا اولین بازی تابستانی‌اش با پیراهن یونایتد را انجام دهد.

تن‌هاخ از زمان بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد سبکی متفاوت را به اجرا گذاشته است. ستاره‌های این تیم در هفته‌های اخیر تمریناتی دشوار را پشت سر گذاشتند تا هر چه سریعتر با سیستم جدید سرمربی‌شان سازگار شوند. عدم حضور رونالدو در بخش اعظم تمرینات تابستانی مهم‌ترین دلیلی است که برای غیبت او در اولین بازی لیگ عنوان شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان