//
کدخبر: ۳۵۸۷۷۴ //

شیاطین سرخ در جستجوی جانشین رونالدو

مدیران منچستریونایتد به این باور رسیدند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، قصد جدایی از این تیم را دارد و به دنبال جانشینی برای او هستند.

شیاطین سرخ در جستجوی جانشین رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

 تصمیم رونالدو برای جدایی از یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و در فاصله یک سال پس از بازگشت به این تیم کاملا جدی به نظر می‌رسد.

این بازیکن سال گذشته و پس از 12 سال دوری به اولدترافورد برگشت اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت و اوضاع بحرانی منچستریونایتد و عملکرد این تیم در لیگ برتر باعث شد که او تصمیم به ترک این تیم بگیرد.

مدیران یونایتد در ابتدا حاضر به پذیرش این واقعیت که این ستاره پرتغالی قصد جدایی از آنها را دارد نبودند اما حالا به نظر می‌رسد که با غیبت چند روزه این بازیکن در تمرینات پیش فصل و خودداری او از حضور در تور تایلند و استرالیا، آنها هم به این باور رسیده‌اند و حالا به دنبال یافتن جانشینی برای او هستند.

گفته می‌شود اریک تن‌هاخ شخصا با برایان برابی تماس گرفته و از او خواسته که پیشنهاد پیوستن به جمع شیاطین سرخ را بپذیرد. این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی از لایپزیش به آژاکس رفته و تحت هدایت این مربی هلندی بازی کرده بود.

اما اتلتیک مدعی شده که او تنها گزینه یونایتد نیست و تنها بازیکنی که به عنوان گزینه جانشینی رونالدو با او تماس گرفته شده نیست و تلاش این باشگاه برای جذب یک بازیکن هجومی تراز اول در این پنجره ادامه داد.

حتی اگر آنها موفق به انجام این کار نشوند هم تن‌هاخ قصد دارد از آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد به عنوان گزینه‌های کوتاه مدت در خط حمله تیمش استفاده کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان