//
کدخبر: ۳۵۹۹۰۵ //
پیروز قربانی:

قطعا تیمی خواهیم ساخت که در درجه اول فوتبال زیبا بازی کند و در ادامه بتواند در نتیجه گیری موفق عمل کند

سرمربی شهرداری آستارا در نخستین گفت و گوی خود توضیحی در مورد انتخابش داد.

 قطعا تیمی خواهیم ساخت که در درجه اول فوتبال زیبا بازی کند و در ادامه بتواند در نتیجه گیری موفق عمل کند
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از پایان لیگ گذشته و طبق مذاکراتی که با آقای پویا مالک باشگاه داشتیم و صبحت های که بین طرفین رد و بدل شد نقطه نظرات ایشان و اهدافی که مدنظر باشگاه شهرداری آستارا بود با اهدافی که بنده برای خودم ترسیم کرده بودم نزدیک بود و براساس همین افتخار همکاری با تیم شهرداری آستارا نصیب من شد و امیدوارم هر دو طرف بتوانند از این انتخاب منتفع شوند.

اهدافی که در پایان فصل گذشته برای خودم ترسیم کرده بودم این بود که سال بعد باید در تیمی قبول مسئولیت کنم که نتایج قابل قبولی را کسب کند،در گذشته و تیم‌هایی که در آنها کار می کردم شرایط برای کسب موفقیت فراهم نبود ولی امسال با نگرشی که مالک محترم باشگاه دارند قطعا تیمی خواهیم ساخت که در درجه اول فوتبال زیبا بازی کند و در ادامه بتواند در نتیجه گیری موفق عمل کند و خوشبین هستم که با کمک دوستان این اتفاق خواهد افتاد.

از دوستان قدیمی و همکارانی که در سالیان گذشته در کنارم بودند در کادر فنی تیم شهرداری آستارا استفاده خواهم کرد و آقایان حبیب شاکری ،مهدی خیری،سعید رمضانی به عنوان مربی گلرها و محمد عشقی به عنوان مربی بدنساز به همراه آقایان بابک پوربخش و یاشین سزاوار از آستارا به اتفاق کادر خوبی را تشکیل داده ایم و امیدوارم بتوانیم در راستای انتظاراتی که از باشگاه شهرداری آستارا می رود قدم برداریم.

فصل نقل و انتقالات روال خاص خودش را دارد و طبیعتاً بازیکنان دنبال شرایط بهتر برای خودشان هستند این شرایط می تواند از لحاظ مالی باشد یا از لحاظ تیمی، از دوستانی هم که از تیم شهرداری آستارا جدا شدند و در فصول گذشته برای این تیم زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم.

 لیستی که از بازیکنان فصل گذشته شهرداری تهیه کرده بودیم حدوداً ۷ بازیکن مد نظر ما بودند که از این تعداد سه نفر باقی ماندند و بقیه علیرغم مذاکراتی که توسط باشگاه انجام شد تمایل جهت ادامه همکاری نداشتند و این هم یک امر طبیعی در دنیای فوتبال است.

 ما هم بیکار ننشسته ایم و با هماهنگی مدیران باشگاه ظرف روزهای گذشته بازیکنان خوبی جذب کرده ایم که در فرصت مناسب به اطلاع هواداران عزیز خواهد رسید‌ و از روز شنبه هفته آینده تمرینات ما با حضور بازیکنان جدید استارت خواهد خورد.

 معتقدم باشگاه سیاست خوبی را در فصل نقل و انتقالات اتخاذ کرد که اول با بازیکنان مورد نظر توافق کرده ، سپس قراردادها بسته شد و بعد تمرینات را آغاز خواهیم کرد.

 مطمئناً این قول را به هواداران میدهم تیم امسال از تیم فصل پیش بهتر خواهد بود و بهتر هم نتیجه خواهد گرفت.

اهداف کلان باشگاه در بحث صعود یا سقوط یا ماندگاری در میانه جدول تاثیر بسزایی دارد امیدوارم در درجه اول تیمی بسازیم که فوتبال زیبا و تماشاگر پسند ارائه کند و تیم قابل احترامی باشد

مطمئنا تیم ما برای رده‌های بالای جدول خواهد جنگید اما برای صعود به لیگ برتر ، باشگاه و مجموعه آن کافی نیست و  نیازمند یک حمایت همه جانبه از سوی مسئولین شهرستان و عوامل دیگر دارد، در روزهای گذشته که در آستارا حضور داشتم این حمایت را دیدم و امیدوارم این حمایت‌ها از مجموعه تیم و مالک باشگاه ادامه دار باشد تا در کنار هم شاهد موفقیت تیم شهرداری آستارا باشیم

یکی از دلایلی که باعث حضور من در تیم شهرداری آستارا شد این بود که این تیم یکی از تیم های پرطرفدار در لیگ یک فوتبال ایران است.

 از کودکی فوتبالم را در یک تیم پرطرفدار آغاز کردم و در تیم پر طرفدار نیز به اتمام رساندم و در تمام تیم هایی هم که به عنوان سرمربی کار کردم تیم های پرطرفداری در فوتبال ایران بودند.

از هواداران شهرداری آستارا خواهش می کنم

صبور باشند،قطعا ظرف چند روز آینده خبرهای خوبی به گوششان خواهد رسید.

 امیدوارم که در طول فصل حمایت تماشاگران عزیز را در کنارمان داشته باشیم چون یکی از دلایل مهم موفقیت یک باشگاه حمایت تماشاگران و هواداران آن است، به هواداران قول می‌دهم تیمی خواهیم ساخت که از دیدن فوتبالش لذت ببرند و مطمئناً با حمایت آنها حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و در آخر فصل به این تیم افتخار خواهیم کرد.

از مجموعه عوامل باشگاه شهرداری آستارا تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم به همراه همکارانم و تمامی دوستان جواب خوبی به این اعتماد بدهم و قطعاً تمام تلاشمان را در جهت ساختن تیمی قوی به کار خواهیم گرفت و از زحمات آقای پویا و کارگر مالک و مدیر عامل باشگاه در چند روز گذشته صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم طی روزهای آتی و با شروع تمرینات این حمایت‌ها ادامه دار باشد تا با شروع بازیها بتوانیم یک تیم خوب در شان نام آستارا روانه مسابقات کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان