//
کدخبر: ۳۵۷۰۵۶ //

محمودی: والیبالیست‌های ایران برتر از بلغارها و کانادایی‌ها هستند

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران گفت: بازیکنان ما از لحاظ فنی، برتر از کشورهای کانادا، بلغارستان و استرالیا هستند و همه باید کمک کنیم تا تیم ملی جا بیفتد.

محمودی: والیبالیست‌های ایران برتر از بلغارها و کانادایی‌ها هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنام محمودی در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا در هفته دوم لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: سطح والیبال ما از کشورهایی مثل کانادا، بلغارستان و استرالیا بالاتر است. بازیکنان ایران از لحاظ فنی، برتر از کشورهای فوق هستند و همه باید کمک کنیم تا تیم ملی جا بیفتد. آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم و امیدوارم ملی‌پوشان همیشه مثل بازی با آمریکا، خوب ظاهر شوند.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران ادامه داد: حرف‌های خود را در هیئت رئیسه فدراسیون زده‌ام و دوست ندارم به روزمرگی بیفتیم. امیدوارم تیم ملی،‌ با آمادگی بیشتر راهی مسابقات قهرمانی جهان شود.

محمودی تصریح کرد: آرزوی من این است که والیبال در آرامش باشد. به همین دلیل ترجیح می‌دهم در پایان لیگ ملت‌ها، یک جمع بندی کلی از عملکرد تیم ملی ارائه کنم.

وی گفت: برای همه ما والیبال مهم است و در این بین، شخص اصلاً مطرح نیست. هم هر کمکی از دستم بر بیاید در زمینه حمایت و پیشنهاد در حد خودم برای والیبال و تیم ملی انجام خواهم داد تا والیبال ایران پیشرفت کند.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان