//
کدخبر: ۳۵۷۰۱۰ //

آشوبی: جذب سروش و صادقی یعنی بازگشت خلاقیت

فرزاد آشوبی می‌گوید حضور سروش رفیعی و سعید صادقی باعث افزایش در خط هافبک پرسپولیس می‌شود و همین مسئله کار را برای رقبا سخت خواهد کرد.

آشوبی: جذب سروش و صادقی یعنی بازگشت خلاقیت
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزاد آشوبی بازیکن اسبق سرخپوشان پس از پایان همکاری اش با باشگاه شهرداری بم، هم‌اکنون هدایت تیم نوجوانان پرسپولیس را بر عهده گرفته است.

با آشوبی که تجربه حضور در استقلال را نیز در کارنامه خود دارد در خصوص حضورش در تیم های پایه پرسپولیس، عملکرد سرخپوشان در نقل و انتقالات و همچنین شرایط آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی صحبت کردیم.

* حضور در پرسپولیس جذاب است
آشوبی در ابتدا درباره سرمربیگری در تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: کار سختی را قبول کرده‌ام. البته بودن در پرسپولیس به خودی خود جذابیت های خاص خودش را دارد اما برای ساختن تیمی با کیفیت فنی خود و بازیکنان شایسته و توانمند در جهت نام بزرگ پرسپولیس باید مسیر سختی طی شود.

* امکانات تیم های پایه پیشرفت داشته است 
وی در خصوص امکانات تیم های پایه در پرسپولیس عنوان کرد: با حمایت های باشگاه و حضور و زحماتی که محسن خلیلی عزیز می‌کشد شرایط تیم های پایه پرسپولیس نسبت به گذشته تفاوت های بزرگی پیدا کرده است. البته که مشکلات همیشه و همه جا وجود خواهد داشت اما حداقل نسبت به گذشته شرایط بسیار بهتر است و دیدگاهی که در حال حاضر بر تیم های پایه پرسپولیس حاکم است می‌تواند این نوید را بدهد که در آینده ای نه چندان دور بازیکنان و استعداد های خوبی به سطوح بالاتر این باشگاه راه پیدا کنند.

* هدف ما نتیجه‌گیری با بازی خوب است
آشوبی در‌ پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی به آینده امیدوار است یا خیر گفت: قطعا امیدوار هستیم. درست است مسئولیت سختی را پذیرفتم اما در کنار همکاران قوی و پرتلاشی که دارم و همچنین بازیکنان خوبی که متناسب با نیاز و خواسته هایمان جذب کرده‌ایم فکر می‌کنم بتوانیم عملکرد خوبی نشان بدهیم. البته عملکردی ما صرفا تک بعدی نخواهد بود؛ ما ضمن توجه به اینکه اسم بزرگ پرسپولیس باید نتایج خوبی را به دست بیاورد، یکی از اهداف مهم و با ارزشی هم که ترسیم کردیم این است که فوتبال خوب و دلچسبی ارائه بدهیم.

* امیدوارم یادگاری خوبی به جا بگذاریم
او درباره برنامه ای که برای پرورش بازیکن از تیم های پایه برای بزرگسالان وجود دارد گفت: این کار به تنهایی از ما ساخته نیست. استعداد ها خیلی گسترده و زیاد هستند اما اینها نیازمند آموزش و فضا برای رشد و پیشرفت هستند. امیدواریم که بتوانیم در این مسئولیت سنگین یادگاری خوبی از خودمان به جا بگذاریم.

* پرسپولیس به مهاجم هدف نیاز دارد
پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم در نقل و انتقالات بیان کرد: تا اینجای کار پرسپولیس عملکرد مطلوبی داشته و امیدوارم این روند خوب با نتایج دلچسب در شروع مسابقات و ادامه آن همراه باشد. البته من فکر می‌کنم پرسپولیس هنوز در خط حمله و به عنوان مهاجم هدف و مرکزی نیازمند جذب بازیکنی با استاندارد های بالا و مناسب است.

* عنصر خلاقیت به خط هافبک پرسپولیس برگشت
او درباره تاثیر اضافه شدن سعید صادقی و سروش رفیعی روی عملکرد پرسپولیس توضیح داد: بازگشت سروش رفیعی به خانه خودش و همچنین اضافه شدن سعید صادقی ضریب خلاقیت را در خط هافبک پرسپولیس افزایش می‌دهد؛ بعد از جدایی احمد نوراللهی کاملا جای خالی عنصر خلاقیت حس می‌شد و پرسپولیس هافبک هایی با خصوصیات شبیه و نزدیک به هم داشت اما حالا عنصر گم‌شده هم به تیم برمی‌گردد و این راه های رسیدن تیم به دروازه حریف را متنوع تر خواهد کرد.‌ برای رقبا مقابله با تیمی که می‌تواند روش های متفاوتی را برای گلزنی امتحان کند و بازیکنان خلاق و با کیفیت بالا در اختیار دارد سخت تر خواهد شد.

* گل‌محمدی حق دارد گروهش را انتخاب کند 
او در خصوص جدایی اعضای کادرفنی پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم آقای مطهری، فنایی و رحیم‌پور در حرفه خودشان جزو بهترین ها هستند و هر مجموعه ای که این عزیزان را در اختیار داشته باشد باید از این بابت خوشحال باشد؛ این اتفاق اگر تصمیم آقای گل‌محمدی بوده کاملا حق با ایشان است که به عنوان سرمربی تصمیم بگیرند که با چه نفرات و گروهی کار کنند اما اگر غیر از این باشد حرفه ای نیست و نمی‌تواند روش درستی باشد.

* انتقادات به اسکوچیچ شائبه دار است
آشوبی سپس در شرایط آماده‌سازی تیم ملی گفت: اصلی ترین معضل تیم ملی به برنامه‌ریزی هایی برمی‌گردد که باید متناسب با تیم صورت بگیرد و از این بابت ما به شدت دچار نقصان هستیم. اینکه در این فضا دائما تیغ تند انتقاد به سمت آقای اسکوچیچ گرفته می‌شود سوال برانگیز و شائبه دار است. در‌ حال حاضر برنامه‌ریزی و هماهنگی ها دچار مشکلات زیادی است. در ابتدا باید این موضوع حل شود و فدراسیون بتواند طبق نظر و خواسته آقای اسکوچیچ اردو و شرایط تمرینی مناسب فراهم کند؛در آن زمان می‌توان از آقای اسکوچیچ به شکل دیگری انتظار داشت اما در حال حاضر و با این بی نظمی کاملا غیرمنصفانه است که به این شکل آقای اسکوچیچ مورد انتقاد قرار بگیرد.

* با این شرایط انتظاری نیست
او تاکید کرد: اگر این شرایط فعلی پایدار و ماندگار باشد نمی‌توان انتظاری داشت و سالی نکوست از بهارش پیداست. اما اگر شرایط تغییر کند و وظایف به درستی ایفا شود تیم خوبی داریم که می‌توانیم عملکرد مطلوبی را در جام جهانی از آن انتظار داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان