//
کدخبر: ۳۵۶۴۶۶ //

صحبت‌های مشکوک کاپیتان استقلال که بوی جدایی می دهد

وریا غفوری عصر امروز صحبت‌های مشکوکی را به زبان آورد. حرف‌هایی که به نظر می‌رسد بوی جدایی از استقلال را می‌دهد

صحبت‌های مشکوک کاپیتان استقلال که بوی جدایی می دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

وریا غفوری عصر امروز صحبت‌های مشکوکی را به زبان آورد. حرف‌هایی که به نظر می‌رسد بوی جدایی از استقلال را می‌دهد.

«تنها توقعم از باشگاه این هست که خیلی صادقانه و شفاف با من برخورد کند. چیزی جز این انتظار ندارم». این صحبت‌هایی است که وریا غفوری چند روز پیش در یک گفت‌وگو به زبان آورد. او هر گونه تماس از سوی مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش را تکذیب کرد.

در روزهایی که تمام توجه مدیران باشگاه معطوف به انتخاب سرمربی تیم بود، روند مذاکره با بازیکنان برای تمدید قرارداد آنها هنوز آغاز نشده است. استقلال بازیکنان زیادی دارد که قراردادشان به پایان رسیده و مدیران باشگاه باید به فکر آغاز مذاکره برای حفظ آنها باشند

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر شروع صحبت‌های اولیه با برخی از بازیکنان برای ماندن در استقلال منتشر شده بود که در این میان تاکنون تماسی برای حفظ وریا غفوری در تیم برقرار نشده تا بدین‌صورت اخبار و گمانه زنی‌هایی مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن به گوش برسد.

صحبت‌های مشکوک کاپیتان استقلال که بوی جدایی می دهد

مصاحبه دو روز پیش وریا نیز باعث شد تا این‌گونه به هواداران القا شود که ممکن است او فصل آخر حضورش در استقلال را سپری کرده و برای لیگ بیست و دوم در پی انتخاب تیم دیگری باشد.

اما صحبت‌های عصر امروز این بازیکن شایعات جدایی او را بیش از پیش تقویت کرد. آندرانیک تیموریان بازیکن سابق استقلال مسابقه تنیس فوتبالی را با حضور برخی از چهره‌های مطرح فوتبالی تدارک دیده بود که وریا نیز یکی از افراد حاضر در این بازی دستگرمی بود.

نکته مهم این مراسم، صحبت‌هایی بود که وریا به زبان آورد. تعدادی از هواداران استقلال که در آنجا حاضر بودند، با کاپیتان تیمشان عکس یادگاری گرفتند که جمله کلیدی از زبان غفوری خارج شد.

وریا در شرایطی که مشغول عکس گرفتن با یکی از هواداران حاضر در آنجا بود، گفت: عکس خداحافظی استقلال را هم از من بگیرید! صحبت‌هایی که شایعه جدایی کاپیتان را بیش از هر زمان دیگری تقویت کرد. غفوری در ادامه و در پاسخ به سوال یکی از افراد حاضر در آنجا که پرسیده بود قصد دارد کجا برود، گفت: نمی‌دانم...!

به هر شکل این روزها غفوری بیش از هر زمان دیگری به جدایی از استقلال نزدیک است. باید دید که مدیران باشگاه در روزهای پیش رو به دنبال کاپیتان محبوب آبی‌ها خواهند بود یا باید در لیگ بعدی، وریا را در پیراهن تیم دیگری ببینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان