//
کدخبر: ۳۵۵۵۸۲ //

کاروان تیم ملی والیبال وارد صوفیه شد

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌ها امروز (سه‌شنبه) به شهر صوفیه رسید.

کاروان تیم ملی والیبال وارد صوفیه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ کاروان والیبال ایران ساعاتی پس از مسابقه با تیم ملی ژاپن، برای حضور در هفته دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های سال 2022 عازم بلغارستان شد و ساعت 14:30 روز سه‌شنبه 24 خرداد به وقت محلی به شهر صوفیه رسید.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، اسماعیل مسافر، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن دوازده بازیکنی هستند که همراه با کادر فنی تیم ملی عازم صوفیه شده‌اند و به زودی تمرینات خود در این شهر را آغاز خواهند کرد.

بردیا سعادت و امیررضا سرلک هم پس از انجام هماهنگی‌های لازم جهت خروج از کشور عازم بلغارستان خواهند شد و به کاروان والیبال ایران در صوفیه خواهند پیوست.

ملی‌پوشان جوان ایران در هفته دوم این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه 31 خرداد ماه به ترتیب با تیم‌های بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا دیدار خواهند کرد.

هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان که از 18 خرداد در دو شهر اوتاوا و برازیلیا آغاز شده بود، یکشنبه 22 خرداد به پایان رسید و تیم ملی ایران با دو برد و دو باخت به کار خود در هفته نخست پایان داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان