//
کدخبر: ۳۵۴۸۶۷ //

اسماعیلی‌فر: قبلا شرایط برای حضوردر پرسپولیس فراهم نبود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کار به شکلی پیش برود که در این همکاری، شأن هر دو طرف ما حفظ شود.

اسماعیلی‌فر: قبلا شرایط برای حضوردر پرسپولیس فراهم نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

 دانیال اسماعیلی‌فر در مورد پیوستن به جمع قرمزهای تهران، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که عضو باشگاه بزرگ و پر افتخار پرسپولیس خواهم بود. در روزهای گذشته، جلسات خوبی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که در این همکاری، هم پرسپولیس به من کمک خواهد کرد و هم من می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم.

وی افزود: امیدوارم با عملکرد خودم ابتدا رضایت کادر فنی و در ادامه رضایت هواداران را تامین کنم. همچنین امیدوارم کار به شکلی پیش برود که در این همکاری، شأن هر دوی ما حفظ شود. به ویژه که پرسپولیس شأن بسیار بالایی دارد.

اسماعیلی‌فر درخصوص این که چرا حضورش در پرسپولیس تا این فصل به تاخیر افتاد، عنوان کرد: قبل از این شرایط را به گونه‌ای نمی‌دیدم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم یا این که پرسپولیس بخواهد به من کمک کند ولی برای این فصل واقعا بستر را مناسب‌تر می‌بینم. به طور کلی هر بازیکنی، هر زمانی با پیشنهاد از پرسپولیس روبه‌رو شود، دوست دارد این پیراهن را به تن کند ولی باید شرایط به شکلی باشد که شما بتوانید به تیم کمک کنید. برای من هم غیر از این نبود. دوست داشتم در پرسپولیس باشم ولی الان شرایط را مناسب دیدم.

وی درمورد این که آیا بین او و سرمربی صحبتی شده است، گفت: من از یحیی گل‌محمدی شناخت دارم. در تراکتور و سپاهان زیر نظر او کار کرده بودم ولی در ارتباط با حضور در پرسپولیس تا شب قبل صحبتی نداشتیم. دیشب درباره مباحث فنی و این که چه کار می‌توانم انجام بدهم صحبت کردیم. تلاشم این است که نظرات را تامین کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان