//
کدخبر: ۳۵۳۶۱۱ //

پرسپولیس لیگ بیست‌ویکم، بهترین پرسپولیس بدون جام لیگ برتر

پرسپولیس دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد ولی می‌تواند عملکرد قابل قبولی از خود در تاریخ لیگ برتر به جای بگذارد.

پرسپولیس لیگ بیست‌ویکم، بهترین پرسپولیس بدون جام لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

 با قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، روند 5 قهرمانی پیاپی پرسپولیس سرانجام متوقف شد. عملکرد پرسپولیس در این دوره چندان بد نبوده و شاید اگر با رقیب قدرتمندی مثل استقلال مواجه نبود، این تیم می‌توانست به ششمین قهرمانی متوالی دست یابد. با این‌حال پرسپولیس علی‌رغم ناکامی در قهرمانی ممکن است در پایان فصل در جمع تیم‌های برجسته تاریخ لیگ برتر قرار گیرد.

پرسپولیس لیگ بیست و یکم بالاتر از پرسپولیس 15 دوره اول لیگ

پرسپولیس در شرایطی وارد هفته بیست و نهم می‌شود که تکلیف دیدار این تیم با تراکتور توسط کمیته انضباطی همچنان مشخص نشده است. با این وضعیت پرسپولیس، با 27 بازی 54 امتیازی است. مرور تاریخ لیگ‌ برتر نشان می‌دهد که عملکرد پرسپولیس در این دوره تنها از عملکرد پرسپولیس از لیگ شانزدهم تا بیستم که به 5 قهرمانی پیاپی این تیم انجامید ضعیف‌تر بوده است. پرسپولیس حتی در لیگ‌های اول و هفتم لیگ که به قهرمانی رسیده بود امتیازی کمتر از این دوره داشت. عملکرد ضعیف خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا قهرمانی این فصل از دست سرخپوشان برود و این تیم در خط حمله کارنامه قابل قبولی داشته است. پرسپولیس تنها در 4 بازی این فصل گل نزده است و در صورت حفظ این آمار تا پایان فصل تنها در لیگ چهاردهم آماری بدتر از این فصل داشته است.

پرسپولیس بالاتر از لیگ هجدهم

پرسپولیس رقابت سختی برای نایب قهرمانی با سپاهان دارد و این تیم ممکن است در رتبه سوم قرار گیرد ولی اگر نتایج دیدارهای باقیمانده مطابق میل پرسپولیس باشد این تیم نه تنها به مقام دوم دست می‌یابد بلکه در جمع بهترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر قرار خواهد گرفت. حداکثر امتیازی که پرسپولیس در ادامه فصل می‌تواند کسب کند 9 امتیاز است. این میزان امتیاز در شرایطی محقق می‌شود که رای کمیته انضباطی برای بازی با تراکتور به نفع پرسپولیس صادر شود و این تیم بر پدیده در حال سقوط و فجرسپاسی سقوط کرده غلبه کند. پرسپولیس در این صورت 63 امتیازی خواهد شد. پرسپولیس با 63 امتیاز هشتمین تیم برتر تاریخ مسابقات خواهد شد و حتی عملکردی بهتر از یکی از 5 دوره قهرمانی پیاپی‌اش یعنی لیگ هجدهم خواهد داشت. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان