//
کدخبر: ۳۵۳۱۷۴ //

رکوردی خاص برای استقلال؛ این تیم عقب نمی‌افتد

استقلال تنها در 2 بازی از این فصل گل اول بازی را دریافت کرده است.

رکوردی خاص برای استقلال؛ این تیم عقب نمی‌افتد
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال قهرمان لیگ بیست‌ویکم در آستانه به پایان رساندن فصل بدون شکست است. استقلال این بی‌شکستی را مدیون کارنامه بی‌نظیر دفاعی خود است و این تیم آمار فوق‌العاده‌ای از نظر گل خورده و تعداد کلین‌شیت در این فصل دارد و بسیار کم گل می‌خورد و در نتیجه به ندرت از حریف عقب افتاده است و توانسته اتفاق تاریخی را در لیگ برتر رقم زند.

41 دقیقه طولانی‌ترین زمان عقب ماندن استقلال

استقلال فقط در 2 مسابقه گل اول بازی را دریافت کرده است و این تنها مواردی است که استقلال در این فصل از حریف عقب افتاده است. استقلال در هفته هفتم در آبادان به دیدار صنعت‌نفت رفت و دروازه این تیم در دقیقه 8 باز شد تا اینکه امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه 39 بازی را به تساوی کشاند و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دربی دور برگشت دیگر دیداری بود که استقلال در آن مسابقه از حریف عقب افتاد. علی نعمتی مدافع پرسپولیس در دقیقه 40 دروازه حریف را باز کرد و بازی در نیمه اول با این گل به پایان رسید تا تنها شکست استقلال در نیمه اول تا این مقطع از فصل ثبت شود. حملات پرشمار استقلال سرانجام در دقیقه 80 نتیجه داد و رودی ژستد با ضربه سر برای آبی‌پوشان گل زد. استقلال در این بازی طولانی‌ترین زمان عقب افتادن از حریف را تجربه کرد.

رکوردی دیگر به نام استقلال

استقلال در این فصل از لیگ علاوه بر قهرمانی، رکوردهای زیادی در تاریخ لیگ برتر را یا جابه‌جا کرده یا در آستانه شکستن آن است. زمانی که امیرحسین حسین‌زاده با حرکت زیبا و انفرادی خود گل اول بازی مقابل مس رفسنجان را به ثمر رساند، رکوردی دیگر به نام این تیم ثبت شد.

استقلال در شرایطی تنها در 2 بازی گل اول را دریافت کرده که بهترین رکورد تاریخ لیگ برتر متعلق به سپاهان بود که در لیگ بیستم در 4 بازی، گل اول بازی را خورد. پرسپولیس لیگ بیست‌ویکم و سپاهان لیگ سیزدهم در 5 بازی گل اول مسابقه را پذیرفتند. استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان هم اگر گل اول بازی را دریافت کند، باز هم این رکورد را در اختیار خواهد داشت. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان