//
کدخبر: ۳۵۳۴۱۸ //

پدیده سابق لیگ برتر در رادار پرسپولیس؛ دومین خرید تابستانی از کرواسی می‌آید؟

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس به توافقات نهایی با مهاجم جوان و 21 ساله فوتبال ایران دست پیدا کرده‌اند.

پدیده سابق لیگ برتر در رادار پرسپولیس؛ دومین خرید تابستانی از کرواسی می‌آید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از انتقال بی سر و صدای مرتضی پورعلی‌گنجی و امضای قرارداد او با پرسپولیس، مدیران این باشگاه فعالیت نقل‌و‌انتقالاتی تیمشان را براساس خواسته‌های کادرفنی ادامه داده و در حال مذاکره با گزینه‌های بعدی مدنظر یحیی گل‌محمدی هستند. یونس دلفی مهاجم 21 ساله و سابق تیم شالروا بلژیک که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم گوریتسا کرواسی حضور داشت، یکی از بازیکنانی است که یحیی گل‌محمدی درخواست جذب او را داده است.

دلفی در 15 سالگی توانست به تیم بزرگسالان استقلال خوزستان راه پیدا کند و با اعتماد عبدالله ویسی، این مهاجم جوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار در قهرمانی آبی‌پوشان اهوازی بود و درخششی فوق‌العاده داشت. او بعد از درخشش در لیگ برتر ایران، با پیشنهاد باشگاه شالروا عازم بلژیک شد. پدیده جوان فوتبال ایران نتوانست درخشش‌هایش در استقلال خوزستان را در فوتبال بلژیک و سپس کرواسی تکرار کند و حالا در 21 سالگی تصمیم گرفته تا مجدداً به فوتبال ایران بازگردد و در لیگ برتر سطح فنی خود را به نمایش بگذارد.

گزینه تقویت خط حمله پرسپولیس امیدوار به آن است که بتواند با حضور در پرسپولیس و درخشش دوباره در لیگ برتر، به پیراهن تیم ملی هم دست پیدا کند و تجربه بازی در عالی‌ترین سطح فوتبال ملی ایران را هم به‌دست آورد. یونس دلفی 2 روز قبل عازم ایران شد و به صورت فشرده با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکره داشته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی امروز و فردا انتقال او به پرسپولیس رسمی خواهد شد. البته که دلفی هم به مانند پورعلی‌گنجی قادر به ثبت قراردادش نیست چرا که پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان بسته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت روی این مهاجم جوان و 21 ساله است و احتمالاً دلفی با قراردادی 3 ساله به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه خواهد شد. مهدی عبدی، شرزود تمیروف و حامد پاکدل در کنار عیسی آل‌کثیر گزینه‌های خط حمله پرسپولیس هستند و یحیی گل‌محمدی در لیست خود مهاجمی چون سجاد شهباززاده را هم در نظر دارد تا با جذب یونس دلفی و حضور احتمالی شهباززاده، تغییرات گسترده‌ای خط حمله سرخ‌پوشان به خود بییند و آن‌ها با خریدهای جذاب و پر و سر صدا در لیگ بیست‌ودوم حضور پیدا کنند.

رفیعی، شهباززاده و اسماعیلی‌فر در مسیر تهران؟

باشگاه پرسپولیس در شرایطی که هنوز پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به صورت رسمی باز نشده، مذاکرات خود را مطابق لیست یحیی گل‌محمدی با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم پیش برده و گفته می‌شود آن‌ها توافقاتی را با سروش رفیعی و سجاد شهباززاده دو ستاره تیم فوتبال سپاهان داشته‌اند.

دانیال اسماعیلی‌فر دیگر گزینه مدنظر یحیی گل‌محمدی است که هنوز با او مذاکرات جدی صورت نگرفته اما این احتمال وجود دارد که بعد از جذب مرتضی پورعلی‌گنجی و نهایی‌کردن توافقات با یونس دلفی، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده، سومین و چهارمین خریدهای باشگاه پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی باشد! 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان