//
کدخبر: ۲۲۶۰۸۳ //

چگونه فیلم بازی‌های جونیور را مونتاژ کرده بودند؟!

جونیور براندائو مهاجم برزیلی سرخپوشان قطعاً ضعیف‌ترین و کم‌اثرترین بازیکن این تیم در لیگ نوزدهم بود که به هیچ‌عنوان در سطح سایر بازیکنان برزیلی و خارجی نیست.

چگونه فیلم بازی‌های جونیور را مونتاژ کرده بودند؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

  جونیور در بازی‌های پرسپولیس نه موفق شده خط دفاع حریف را تحت فشار قرار دهد و از آنها توپگیری کند، نه در کار‌های ترکیبی و پی‌ریزی حملات کاری از پیش برده و نه ضربه‌ای به طرف دروازه زده است! او در تمام زمانی که در میدان بوده عملاً هیچ کار مثبتی انجام نداده تا در نهایت تعویض شود.

خیلی‌ها معتقدند یکی از دلایل اصلی افت علی علیپور، آقای گل سابق لیگ برتر همین ضعف مفرط زوج او در لیگ نوزدهم بوده است. در همین ارتباط شنیدیم به تازگی در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یکی از اعضا مشغول توضیح بوده که فیلم بازی‌های جونیور خیلی فرق می‌کرد و نشان از گلزنی ششدانگ داشت! اشاره این فرد همان فیلم‌هایی است که آقای «ف» دلال معروف فوتبال ایران به گابریل کالدرون و دستیارانش ارائه داده بود. بلافاصله بعد از این اظهار نظر یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با طنازی پرسید: «باید بپرسید چه کسی و چگونه فیلم بازی‌های یک مهاجم بی‌کیفیت را جوری مونتاژ کرده است که ۵۰۰ هزار یورو قیمت پیدا کند؟!» شنیدیم این شوخی عضو هیئت مدیره خنده شدید سایر حضار را به دنبال داشته است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان