//
کدخبر: ۲۲۴۸۳۹ //

مشکل بزرگ تیم کالدرون ؛ مهاجم شش میلیاردی پرسپولیس گل نمی‌زند!

جونیور براندائو مهاجم گران‌قیمت و ۵۷۳ هزار دلاری پرسپولیس در دیدار دوستانه تیمش هم قادر به گلزنی نیست!

مشکل بزرگ تیم کالدرون ؛ مهاجم شش میلیاردی پرسپولیس گل نمی‌زند!
به گزارش فرتاک نیوز،

سه‌شنبه گذشته و با نظر گابریل کالدرون ، پرسپولیس در دیداری تدارکاتی و دوستانه به مصاف تیم دسته اولی سرخپوشان پاکدشت رفت اما جونیور براندائو گلزنی نکرد.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، احسان حسینی، سیدارسلان آزادی، سینا مهدوی، آدام همتی، سعید حسین‌پور، بشار رسن، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، امیر روستایی و جونیور براندائو وارد زمین شد. آزادی و مهدوی دو بازیکن جوان بودند که از تیم امید به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند. نکته جالب آنکه جونیور براندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس که انتقادات فراوانی در خصوص او در فصل جاری شده در این دیدار هم عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت. مهاجمی که در بازی دوستانه برابر تیم لیگ یکی نمی‌تواند گل بزند چگونه خواهد توانست در دیدار‌های سخت‌تر و رسمی دروازه حریفان را باز کند؟

گابریل کالدرون به قدری از جونیور ناامید شده که حتی به مدیران باشگاه گفته دیگر تا پایان فصل به او بازی نخواهد داد. البته این خرید عجیب رقمی نزدیک به ۶ میلیارد تومان هزینه روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته است. رقمی که با آن می‌شد ۲ یا حتی ۳ مهاجم ایرانی گلزن‌تر خرید، اما ظاهراً جذب بازیکن خارجی برای بعضی‌ها سود بیشتری دارد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان