//
کدخبر: ۳۵۳۲۴۰ //

فرصتی که ترابی بیخیال آن نمی‌شود/ مهدی آخرین تیر در ترکش را رها می‌کند

مهدی ترابی در دو هفته پایانی لیگ برتر به دنبال تحقق یک امر مهم است.

فرصتی که ترابی بیخیال آن نمی‌شود/ مهدی آخرین تیر در ترکش را رها می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل بیست و یکم برای پرسپولیس در تمامی ابعاد بد گذشت، بد که چه عرض کنم، خیلی بد بگوییم بهتر است، آن هم برای تیمی که در پنج فصل متوالی در لیگ برتر آقایی کرده بود و خود را برای قهرمانی در ششمین فصل پیاپی آماده می کرد، به یکباره همه چیز خراب شد و آن‌ها فصل را با ناکامی‌های فراوان در ابعاد مختلف به پایان می رسانند.

سرخ پوشان در رقابتهای تیمی اگر خیلی هنر کنند بتوانند بعد از استقلال که قهرمان زودهنگام شده است، به نایب قهرمانی برسند تازه اگر بتوانند سپاهان دیگر مدعی را کنار بزنند.

 شاگردان یحیی گل محمدی نه در خظ حمله دارای آن مهاجمان آتشین بودند و نه در خط دفاع آن استحکام لازم را داشتند تا در این زمینه هم نتوانند فصل موفقی را سپری نمایند.

اما در یک بخش هنوز امیدوار هستند که بتوانند در صدر قرار بگیرند، اگرچه کاری سخت است چرا که در بخش بهترین پاس دهنده گل در حال حاضر سعید صادقی از گل گهر سیرجان با 13 پاس در صدر جدول قرار دارد و مهدی ترابی با 11 پاس گل نزدیک ترین فرد به او است و با توجه به دو بازی باقیمانده پرسپولیس این امیدواری برای مهدی و هم تیمی‌هایش وجود دارد که ترابی را در صدر قرار دهند و باید دید و به انتظار نشست که آیا این اتفاق رقم خواهد خورد یا این که این فرصت نیز از دست خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۲۴۰ //
ارسال نظر
 
  • نفس

    ترابی عشقی به خدا ♥️😘😘

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان