//
کدخبر: ۳۵۱۸۴۲ //

چطور پرسپولیس قافیه را به رقیبش باخت؟/ بی ثباتی در اکثر هفته ها

پس از شش سال برای اولین بار پرسپولیس در هیچ یک از هفته های لیگ صدر نشین لیگ نشد.

چطور پرسپولیس قافیه را به رقیبش باخت؟/ بی ثباتی در اکثر هفته ها
به گزارش فرتاک نیوز،

در کمتر از سه هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی آبی های پایتخت قطعی شده و بالاخره نوار جام های پیاپی سرخ های پایتخت پس از پنج سال توسط رقیب سنتی پاره شد.

اما در فصل بیست و یکم از رقابت های لیگ برتر آماری عجیب برای تیم نخست پنج دوره قبلی به ثبت رسید و شاید همین آمار بود که  مانع  قهرمانی آنها شد.

سرخ های پایتخت نشین در شش دوره قبلی لیگ ،در ابتدای لیگ هیچ گاه عمل کرد خوبی نداشت به طوری که در لیگ چهاردهم در پایان هفته پنجم برای اولین و آخرین بار تا به این لحظه قعرنشین لیگ شدند.

اما چیزی که در سرخ پوشان پایتخت مشاهده می شد، پس از عملکرد پر نوسان اغلب تا هفته دهم، به یکبار استارت قهرمانی را از هفته های نیمه دوم لیگ آغاز و در فاصله شش یا هفت، هفته با رقیب پشت سر خود اختلاف امتیاز ایجاد می کردند.

به طوری که در لیگ ۱۸ مشاهده کردیم، پرسپولیس در پنج هفته پایانی لیگ ۱۸ فقط دو برد داشته اما همان اختلاف دو امتیازی که حاصل عملکرد قوی در دو سوم پایانی لیگ بود آنها را قهرمان کرد و یا در لیگ ۱۹ پسران سرخ پایتخت در ۶ بازی ابتدای لیگ سه باخت و سه برد به دست آوردند و اما همان نسخه همیشگی باعث پوکر قهرمانی شد.

البته نا گفته نماند که در لیگ ۲۰ هم سرخ پوشان پایتخت در فاصله هفته پنجم تا هشتم لیگ فقط یک امتیاز ها را جمع می کرد، اما باز همان داستان همیشگی و در پایان گلات قهرمانی.

اما چیزی که در پرسپولیس مدل ۲۱ دیدیم برعکس پرسپولیس مدل ۱۵ تا ۲۰ بود که لیگ را طوفانی شروع کرد، هر چند که در هفته سوم و چهارم فقط یک امتیار گرفت، ولی داستان در اینجا کاملا برعکس شد و سرخ ها در لیگ ۲۱ هیچگاه موفق نشدند همان نسخه تکراری را به نمایش بگذارند که نتیجه اش این شد تا پس از شش سال حتی برای یک هفته هم صدر نشین لیگ نشوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان