//
کدخبر: ۳۵۱۴۱ //

حرف نزدن رستمی مشکل آفرین شده است/ هرکسی بخواهد ساز خودش را بزند هرج و مرج می‌شود

کارشناس وزنه‌برداری ایران اعتقاد دارد در هر حوزه‌ای اگر مدیریت حذف شود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

حرف نزدن رستمی مشکل آفرین شده است/ هرکسی بخواهد ساز خودش را بزند هرج و مرج می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن عرب‌شاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در خصوص تصمیم فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر تمرینات انفرادی کیانوش رستمی اظهار داشت: در هر رشته‌ای باید مدیریت اعمال شود و اگر هر کسی بخواهد ساز خودش را بزند هرج و مرج ایجاد می‌شود. من 55 سال است که در عرصه وزنه‌برداری هستم زمانی‌که تمرین می‌کردم داوود نصیری مربی ما بود و با اینکه وزنه بردار نبود اما بنا بر دستور کمیته فنی که نصیری را انتخاب کرده بودند ما هم تمرینات‌مان را انجام می‌دادیم  که البته بعد از چند وقت خودش متوجه شد تخصص لازم را برای این کار ندارد و اینگونه که مثلا حسین رضازاده بگوید من خودم گوشه‌ای تنها تمرین می‌کنم.

 

وی افزود: من کاری به اختلافات ندارم همیشه وقتی اختلافی ایجاد می‌شد پیش پیشکسوتان می‌رفتیم تا مشکل‌مان را حل کنیم، من در المپیک ریو زمانی که کیانوش مدال طلا را کسب کرد اشک شوق ریختم و زمانی هم که وزنه از دستش افتاد باز هم گریه کردم.

 

کارشناس وزنه برداری تصریح کرد: من نمی‌دانم در حال حاضر کیانوش رستمی چه کسی را برای هدایت خود در نظر دارد، آیا بهتر از انوشیروانی است؟ و یا اینکه آیا خارجی است؟ من به عنوان کارشناس هیچ وزنه‌برداری چه از لحاظ اخلاق و چه فنی مانند رستمی ندیده‌ام اما حرف نزدن رستمی مشکل‌آفرین شده است. کیانوش اول باید مشکل خود را بازگو کند و اگر حل نشد از راه دیگر وارد شود مثلا بگوید اصلا انوشیروانی تجربه ندارد و یا بین وزنه‌برداران فرق می‌گذارد اگر حل نشد بعد تصمیم دیگری بگیرد و فدراسیون باید بداند مشکل اصلی چه چیزی است.

 

عربشاهی ادامه داد: زمانی که ایوانف سرمربی تیم ملی بود من یک روز در تمرین حضور پیدا کردم و حسین رضا زاده دیر به تمرین رسید و سرمربی به او گفت برو و فردا به تمرین برگرد، مدیریت در تمرین خیلی مهم ست نه اینکه هر کسی هر سازی می‌خواهد بزند ما الان باید روی مسابقات جهانی آمریکا تمرکز داشته باشیم و باید 4 مدال طلا کسب کنیم.

 

کارشناس وزنه برداری ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این مشکلی که به راحتی قابل حل است برطرف شود و با تمرکز کافی در رقابت‌های جهانی شرکت کنیم، دوست دارم رستمی را ببینم  و به او بگویم حیف است با این اخلاق، منش و فنی که دارد  از نظر روحی آسیب ببیند.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان