//
کدخبر: ۳۵۱۲۷۲ //
منشا در لیست ۲۰ نفره بازی حضور دارد

ربیعی: قلعه‌نویی از مفاخر فوتبال ایران است

سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر به تمجید از امیر قلعه‌نویی پرداخت.

ربیعی: قلعه‌نویی از مفاخر فوتبال ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی برابر گل گهر در ابتدا عنوان کرد: خدمت تیم محترم گل گهر سیرجان، استاد بزرگوارمان جناب آقای قلعه‌نویی، تیم همراه و بازیکنان خیر مقدم عرض می‌کنم.

او در ادامه با اشاره بازی فردا گفت: با تیم بسیار خوب و توانمند گل گهر بازی داریم. با توجه به سختی هایی که بعد از بازی فجرسپاسی تا این لحظه داشتیم، خودمان را مهیای بازی فردا کرده‌ایم. گل گهر و مس رفسنجان دو تیم خوب استان هستند؛ بعد از مدتها دو سال است که در لیگ برتر یک دربی استانی برای استان معظم کرمان رخ می‌دهد و این مسئله باعث خوشحالی در جهت پیشرفت استان کرمان است. جناب آقای قلعه‌نویی یکی از مفاخر فوتبال کشور و یک انسان درست است که من سالها است ایشان را می‌‌شناسم و خیلی خوشحالم که این لطف را به من دارند که ارتباط خیلی خوبی بین ایشان و بنده و باشگاه گل گهر و مس رفسنجان وجود دارد. باعث افتخار من است که با ایشان دوست هستم و می‌توانم از تجربیات ایشان استفاده کنم.

ربیعی افزود: از نظر من دو تیم نتایج خوبی در فصل جاری گرفته‌اند و این می‌تواند نویدبخش این مسئله باشد که از لحاظ کیفیت، مردم و هواداران بازی خوبی را نگاه کنند. با توجه به شرایطی که جدول لیگ دارد، صحبت های جسته و گریخته ای هم درباره تکلیف تیم های صعود کننده به جام باشگاه های آسیا شنیده می‌شود اما فارغ از هر مسئله ای این بازی می‌تواند بازی خوبی از لحاظ کیفیت باشد چون هر دو تیم نسبتا تهاجمی بازی می‌کنند و موقعیت های زیادی روی دروازه حریفان خلق می‌کنند؛ این می‌تواند نویدبخش بازی خوب و تهاجمی باشد. امیدوارم تیمی که لایق تر است پیروز بازی باشد اما مهم تر از همه این است که مردم از دیدن یک فوتبال خوب لذت ببرند.

سرمربی مس درباره غایبان تیمش برای بازی با گل گهر توضیح داد: می‌دانم که این سوال تا حدودی برای هواداران با پر اهمیت است. به صورت قطعی آقای سلیمانی، آقای علیاری و یونس اکبرپور را در بازی فردا نداریم. اما منشا دو روز قبل از بازی با نساجی مصدومیتی از ناحیه کشاله پای چپ داشت و با زحمتی که خودش و همینطور زحمات کادرپزشکی، کم کم  به وضعیت مطلوبی رسیده که بتواند برگردد؛ او دیروز یک تمرین سبک انجام داد و امروز هم با تیم تمرین کرد اما شرایط و نحوه استفاده از او به سونوگرافی که فردا صبح از ایشان گرفته خواهد شد و تشخیص تیم پزشکی منوط است. به صورت نرمال دو تا سه هفته میزان طول درمان است که یک هفته آن تقریبا سپری شده است.

وی افزود: با توجه به غیبت مجید علیاری و سلیمانی و منشا دقیقا ما چند بازیکن را در یک پست نداریم و در بازی قبلی از فراز و امید لطیفی بازی کردیم. اما همه بچه های ما در وحدانیت تیمی در شرایط نسبتا خوبی در جهت کمک به تیم هستند و مطمئن هستم هر کسی که حتی یک دقیقه در زمین باید زحمت و انرژی اش را خواهد گذاشت تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

ربیعی در پایان گفت: دو بازیکن دیگرمان هم یک مصدومیت جزئی در ناحیه همسترینگ و کشاله دارند که اجازه بدهید اسم‌شان را نبرم. قرار است تا ساعت ۱۱ شب آقای دکتر حسینی فیزیوتراپ و سرگروه پزشکی‌مان به من اطلاعات دقیق را بدهد. به هر حال لیست فردا در گرو گزارش پزشکی دقیق است و بازیکنان جوانی هم که داریم در لیست قرار خواهند گرفت ولی قطعا منشا در لیست ۲۰ نفره امشب قرار داده شده است. فکر می‌کنم در این بازی چند بازیکن جوان مثل امید لطیفی که توانست در بازی با نساجی هوداران را خوشحال کند، فرصت داشته باشند. وقتی به آخر فصل می‌رسیم وظیفه من است که برای تعدادی از جوان ها فضاسازی ایجاد کنم. امیدوارم که فردا تا قبل از بازی گزارش دقیقی از این مسئله در اختیار هواداران قرار بگیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان