//
کدخبر: ۳۵۱۲۲۲ //
حال نمایندگان مازندران خوش نیست؛

شوک به مازندرانی ها وارد میشود؟!

نمایندگان مازندران روزگار خوشی در لیگ دسته سوم ندارند

شوک به مازندرانی ها وارد میشود؟!

 به گزارش فرتاک ورزشی در پایان نیم فصل اول لیگ دسته سوم ، دو تیم مازندرانی دریا بابل و جوان نوین ساری در انتهای جدول قرار گرفته اند و مشخص نیست تیم هایی که از آنها به عنوان مدعی یاد می‌شد چرا دچار همچین وضعیتی شده اند!

 این دو تیم در هفته پنجم نیز در دربی مازندران هم به مصاف هم رفته اند که این بازی با نتیجه ۱_۱ به پایان رسید و برنده ای نداشت تا تقریباً بتوان گفت سطح قدرت هر دو تیم یکسان است.

 هدایت تیم ساروی برعهده سعید انگاشته است مربی ایی که در اولین تجربه خود در قامت سرمربی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و بازیکن سال های گذشته تیم فولاد خوزستان امیدوار است جوان نوین را به روزهای آرمانی خودش برساند.

 از سویی دیگر دریایی های بابل نیز که فصل را با صابر میرقربانی آغاز کردند حالا ابراهیم مرادی را روی نیمکت دارند! مربی با تجربه ایی که روزهای خوبی را با شهید مولایی قراخیل در لیگ سه تجربه کرده است و انها نیز امیدوار به آینده هستند.

 بدون شک با توان فنی که از تیم های مازندرانی آشنایی داریم ، احتمال شوک و تغییر وضعیت این دو تیم و صعود به بالای جدول وجود دارد ، باید منتظر ماند و عملکرد دو نماینده استان مازندران را در نیم فصل دوم ببینیم!

نویسنده:مجتبی کاردر

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان