//
کدخبر: ۳۵۰۴۵۸ //

احیای دوباره لیورپول توسط ناجی زمستانی

خرید طلایی لیورپول در زمستان بار دیگر برای این تیم یک گل حساس به ثمر رساند.

احیای دوباره لیورپول توسط ناجی زمستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

یورگن کلوپ طی دو دیدار رفت و برگشت با پورتو در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 یک بازیکن تیم پرتغالی را پسندید و در نقل و انتقالات زمستانی او را سرخ پوش کرد.

خیلی ها در ترافیک خط حمله لیورپول شانس زیادی برای درخشش لوئیز دیاز قائل نبودند. این بازیکن کلمبیایی اما خیلی زود نشان داد که انتخاب سرمربی آلمانی برای لیورپول بی نقص و مفید بوده است.

دیاز طی 11 بازی 4 گل زده و 2 پاس گل داد تا نشان دهد خیلی خوب توانسته خود را با شرایط جدید وفق دهد. او که مقابل ویارئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گل تساوی بخش حساسی به ثمر رسانده بود در بازی امشب مقابل تاتنهام نیز یک بار دیگر به کمک تیمش آمده و با گل خود بازی را مساوی کرد.

این دومین گل دیاز در طول یک هفته اخیر است که لیورپول را از شکست نجات می دهد. او در دقیقه 67 بازی با ویارئال، دروازه میزبان را باز کرد تا نتیجه 2-2 شود. همین گل روند کار را در ادامه به کلی تغییر داد و به گل سوم و پیروزی بخش شاگردان کلوپ منجر شد.

حملات لیورپول تا 15 دقیقه پایانی بازی امشب مقابل تاتنهام بدون گل در جریان بود. تک گل سون در دقیقه 57 می رفت که میهمان را به بردی ارزشمند رسانده و لیورپول را از کورس قهرمانی دور کند. حملات شاگردان کلوپ برای جلوگیری از این اتفاق اوج گرفت اما حاصلی در پی نداشت تا اینکه دیاز در دقیقه 75 در پشت مخوطه جریمه صاحب توپ شده و پس از چند قدمت حرکت در عرض، ضربه خود را روانه دروازه کرد. توپ بعد از برخورد به مدافع حریف تغییر جهت جزئی داده و به گل تساوی لیورپول تبدیل شد تا دیاز و کلوپ فریادی دیوانه وار از سر شادی سر دهند؛ فریادی که ده ها هزار هوادار حاضر در آنفیلد همزمان آن را سردادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان