//
کدخبر: ۳۵۰۲۱۴ //
لیگ کنفرانس اروپا

یاران جهانبخش حریف شاگردان مورینیو در فینال شدند

تیم فوتبال فاینورد با حذف مارسی به ایستگاه پایانی اولین دوره از لیگ کنفرانس اروپا راه یافت، جایی که باید با رم تحت هدایت ژوزه مورینیو مصاف کند.

یاران جهانبخش حریف شاگردان مورینیو در فینال شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرونده مرحله نیمه نهایی اولین دوره از رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری دو بازی از ساعت 23:30 به وقت تهران در دور برگشت بسته شد که در پایان آنها تیم‌های فاینورد هلند و رم ایتالیا جواز صعود به فینال را کسب کردند.

در ورزشگاه ولودروم، تیم فوتبال مارسی فرانسه برابر فاینورد تیمی که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد تا با توجه به پیروزی 3 بر 2 فاینورد در بازی رفت، نماینده هلند راهی دیدار فینال شود.

در این بازی جهانبخش در دقیقه 88 به جای رایس نلسون به میدان رفت تا در واپسین لحظات مسابقه به تیمش برای کسب نتیجه لازم جهت صعود کمک کند.

همزمان تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان انگلیسی‌اش لسترسیتی گذشت. تک گل دقیقه 11 تامی آبراهام کافی بود تا جالوروسی با توجه به تساوی یک - یک دور رفت، جواز صعود به فینال را کسب کند.

به این ترتیب چهره هر دو فینالیست اولین دوره لیگ کنفرانس اروپا که روز چهارم خرداد در شهر تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود، مشخص شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان