//
کدخبر: ۳۴۹۴۴۳ //

طلسم عجیب تمیروف؛ خبری از گل نیست

شرزود تمیروف 6هفته فرصت دارد تا جواب انتقادات به خودش و کادرفنی را بابت انتخاب او بدهد.

طلسم عجیب تمیروف؛ خبری از گل نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

15 بازی در لیگ برتر ازبکستان و 8 گل. این آمار شاید در نگاه اول به ما بگوید که ما با یک مهاجم خوب و گلزن مواجه هستیم اما این فقط تا زمانی است که اسم این مهاجم را ندانیم! شرزود تمیروف مهاجمی که آمار فصل گذشته‌اش می‌گوید باید حداقل یک بازی درمیان یک گل بزند اما حالا تعداد هفته‌های ناکامی‌اش در لیگ برتر ایران به 5 هفته رسیده است. در مورد آمار تمیروف که به عنوان بازیکن ملی‌پوش و گلزن پاختاکور که به پرسپولیس آمد چند نکته وجود دارد .

او برای بازی دوستانه تیم ملی کشورش با ژاپن در لیست ازبکستان حضور داشت اما تاکنون بازی‌ای برای این تیم انجام نداده است و یک ملی‌پوش بدون بازی ملی است. همچنین 8 گل زده این بازیکن در پاختاکور نکته جالبی دارد. 4 گل او مقابل تیم ترمز سورخون به ثمررسیده است. تیمی که پاختاکور در دو دیدار رفت و برگشت به آن‌ها 9 گل زد و 4 گل آن سهم مهاجم فعلی پرسپولیس بود. اما از تمام این نکات که بگذریم تمیروف در این 5 هفته هیچ نشانی از یک بازیکن و مهاجم گلزن نداشته است. گل نزدن او فقط به بازی‌های رسمی محدود نمی‌شود و نکته نگران‌کننده این است که کادرفنی پرسپولیس هم مثل هواداران تاکنون گلی از مهاجم جدیدش ندیده است. بازی‌های تمرینی و بازی‌های دوستانه مانند آخرین بازی با نفت مسجدسلیمان هم به لیست بازی‌هایی که پای تمیروف به گل باز نشده، باید اضافه کرد. تمیروف که در پاختاکور هم پاس گلی به نام خودش ثبت نکرده بود همچنان این طلسم را از تاشکند تا تهران ادامه داده است. دریبل و تکل هم آماری است که عدد صفر مقابل آن‌ها درج شده است.

در کل بازیکنی که توانسته در بزرگترین تیم ازبکستان حضور پیدا کرده و به ترکیب اصلی برسد را باید بازیکنی با میزانی توانایی فنی دانست. با این‌حال مشخص نیست چرا تمیروف نتوانسته در پرسپولیس یحیی گل‌محمدی این توانایی‌ها را به نمایش بگذارد. 6 هفته باقی‌مانده آخرین فرصت برای این مهاجم ازبک است تا جواب اعتماد کادرفنی را که همچنان او را در ترکیب اصلی می‌گذارد، بدهد. درخشش او در این 6 هفته حیاتی می‌تواند ناکامی‌های چند بازی گذشته را از ذهن هواداران پاک کرده و ره چند ساله را در چند هفته بپیماید و خودش را به مهاجم محبوب سکوها تبدیل کند.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان