//
کدخبر: ۳۴۸۲۷۵ //

عملکرد عجیب گوهری مقابل نفت

احمد گوهری عملکرد چندان خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان نداشت.

عملکرد عجیب گوهری مقابل نفت
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته تیم پرسپولیس در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که در غیاب حامد لک، احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان اول در چارچوب دروازه سرخپوشان قرار گرفت اما نمایش خوبی را ارائه نکرد.

او در این بازی سه سیو انجام داد اما در مجموع با اشتباهات پرتعداد، روز خوبی را پشت سر نگذاشت و روی هر دو گل نفت تاثیرگذار بود.

در صحنه گل اول و زمانی که توپ از سمت راست به پشت دفاع پرسپولیس ارسال شد و سیدجلال نتوانست توپ را دفع کند، گوهری خروج اشتباهی داشت و مهاجم نفت به سادگی دروازه‌اش را گشود.

چند دقیقه این بار روی یک ضربه ایستگاهی او دروازه‌اش را باز شده دید. ارسال از سمت چپ روی دروازه فرستاده شد و در حالی که مدافعان پرسپولیس نتوانسته بودند ضربه سر را بزنند، از تیر دو ضربه نهایی زده شد.

در این صحنه انتظار می‌رفت که گوهری با یک شیرجه توپ را برگرداند اما این اتفاق رخ نداد و دروازه‌ پرسپولیس برای دوم بار باز شد.

این در حالی است که چند روز پیش و زمانی که گوهری در بازی درون تیمی نیز چهار گل دریافت کرده بود.

یک روز پس از بازی پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان که با نمایش ضعیف این دروازه‌بان همراه شد، حامد لک به تمرینات پرسپولیس بازگشت. نکته جالب اینکه لک نیز در آخرین بازی خود که دیدار دوستانه مقابل تیم امید بود اشتباهات زیادی انجام داد و پس از آن به تمرین انفرادی محکوم شد و حالا پس از مدتها به تمرین بازگشته است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۲۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان