//
کدخبر: ۳۴۷۵۸۰ //

شاهین طلایی قهرمان همیشگی با رکورد شکنی

شاهین طلایی قهرمان همیشگی با رکورد شکنی
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه شاهین طلایی ملارد یکی از موفق ترین  و پر افتخار ترین باشگاه ها در کسب عناوین قهرمانی در منطقه غرب استان تهران و شهرستان های ملارد، شهریار، فردیس، صفادشت و شهرستان های همجوار است که هر سال با قهرمانی مسابقات را به پایان می رساند. این باشگاه سالانه‌ بازیکنان زیادی را به فوتبال پایتخت معرفی می کند‌ که متاسفانه هیچ وقت دیده نمی شود! 

لازم‌ به یادآوری است؛ در فصل مسابقاتی ۴۰۰ و ۴۰۱ باشگاه شاهین در تمام رده های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان و جوانان به فینال مسابقات لیگ راه پیدا کردند که در رده جوانان با مربی گری امید بدری و امید باقری، مقتدرانه به مقام قهرمانی رسیدند.

 در رده سنی نونهالان نیز با مربی گری امیر حسین مختاری و بهنام مراد خانی و همچنین در رده نوجوانان با هدایت علی حاجوی و به سرپرستی علی طارابادی مقام دوم را به دست آوردند که به همین خاطر توانستند به عنوان موفق ترین باشگاه شهرستان غرب استان تهران را به خودشان اختصاص دهند.

 با این حال، باشگاه شاهین امیدوار است  با همت و تلاش مربیان، کادر مدیریتی، سرپرستی و همچنین مسئولین مرتبط در شهرستان ملارد در سال آتی شاهد حضور مقتدرانه این تیم در تمام رده سنی قرار بگیرد و به بازیکن سازی اش ادامه دهد.

ناگفته نماند؛ امید بدری و امیر حسین مختاری مربیان جوان این مجموعه به جز شاهین در تیم های لیگ برتری نیز فعالیت می کنند که عضو کادر فنی تیم های کیان تهران ( سیاه جامگان) و راه آهن هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان