//
کدخبر: ۳۴۴۷۸۲ //

افزایش تنش‌ها در رختکن پاریسن‌ژرمن

اوضاع تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بعد از حذفش از لیگ قهرمانان اروپا روز به روز بحرانی‌تر می‌شود.

افزایش تنش‌ها در رختکن پاریسن‌ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که هنوز گرد و غبار حذف پاریسن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا فرو ننشسته بود، ضربه‌ای جدید به این تیم وارد شده است؛ بروز تنش در رختکن تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو.

در این بین جنجال جدید هم شکل گرفته و در ادامه ضربه‌ای است که از حذف تیم فرانسوی از لیگ قهرمانان اروپا به این تیم وارد شد. ظاهراً هنوز در مورد اینکه کدام بازیکن یا بازیکنان بیشتر در شب شکست ۳ بر یک PSG در خانه رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقصر بوده، اختلاف نظر وجود دارد و گروهی از آنها سعی در مقصر جلوه دادن سایرین دارند. این در حالیست که در همان روز پس از حذف نماینده فرانسه هم گزارش‌هایی در خصوص مشاجره میان نیمار و جان لوئیجی دوناروما منتشر شد که هر دو بازیکن آن را تکذیب کردند.

به نظر می‌رسد چیزی که باعث شده دوباره آتش زیر خاکستر اختلافات شعله‌ور شود، باخت ۳ بر صفر اخیر پاریسی‌ها برابر موناکو بوده است. این باخت که در خانه حریف و در غیاب لیونل مسی در کارنامه تیم مائوریسیو پوچتینو ثبت شد، باعث بروز شایعاتی درباره آینده کادر فنی تیم هم شده است. مهمترین آنها هم برکناری پوچتینوی ۵۰ ساله از سرمربیگری تیم است، کسی که تا پایان فصل آینده با تیم پایتخت فرانسه قرارداد دارد.

پاریسن‌ژرمن با وجود باخت به موناکو همچنین با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، صدرنشین است و تنها ۹ هفته دیگر به پایان فصل جاری لوشامپیونه باقی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۷۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان