//
کدخبر: ۳۴۷۴۸۸ //

سورپرایز ترکیب سیتی برای لیورپول (عکس)

گواردیولا ازدروازه بان دوم تیمش برای بازی حساس امشب استفاده کرده است.

سورپرایز ترکیب سیتی برای لیورپول (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از تساوی در بازی حساس هفته گذشته مقابل لیورپول و حفظ فاضله یک امتیازی در صدر، سیتی امشب دوباره به مصاف این حریف قدرتمند قرار می گیرد. دو تیم برای تعیین فینالیست جام حذفی مقابل هم قرار می گیرند و بازی در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می شود.

تیمی که برنده مسابقه شود، می تواند به فتح سه گانه در فصل جاری امیدوار باشد اما قطعا قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، اولویت اصلی دو تیم هستند.

در چنین شرایطی کلوپ و گواردیولا ترکیب های ناشنایی به میدان نفرستادند و در بین یازده بازیکن اصلی هر دو تیم، نفرات شاخص دیده می شود. البته در ترکیب هر دو تیم به ویژه سیتی، تغییراتی دیده می شود که مهمترین آن نیمکت نشینی ادرسون است.

دروازه بان برزیلی سیتی که یکی از بهترین های تیمش در فصل جاری بود به تشخیص گواردیولا در این بازی استراحت می کند و زک استفان، دروازه بان تیم ملی امریکا که ذخیره گلر برزیلی است، درون دروازه سیتی حضور یافته است.

استفان در این فصل فرصت بازی زیادی در تیم باشگاهی اش نداشته ولی شش بازی برای تیم ملی کشورش در انتخابی جام جهانی انجام داده است. او احتمالا دروازه بان امریکا مقابل ایران در جام جهانی 2022 باشد.

shmrqn2i

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۴۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان