//
کدخبر: ۳۴۷۴۰۱ //

استقلال تلنگر به موقعی خورد/ ربیعی توقع از مس رفسنجان بالا برده است

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که حذف از جام حذفی تلنگر به موقعی برای تیم تحت هدایت فرهاد محیدی بود.

استقلال تلنگر به موقعی خورد/ ربیعی توقع از مس رفسنجان بالا برده است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی حاج اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره عملکرد این تیم در جام حذفی و باخت به نساجی اظهار کرد: استقلال مقابل نساجی خیلی خوب بازی کرد. نساجی در اواخر بازی فقط دفاع کرد و بازی دست استقلال بود اما باید بگویم که من مخالف تعویض‌های مجیدی بودم. درست است، حسین‌زاده و آمانوف هر دو موقعیت‌هایی خراب کردند اما آمانوف چندین پاس در موقعیت‌های مناسب نتوانست بدهد و حسین‌زاده عملکرد بهتری نسبت به آمانوف داشت. البته این نظر شخصی من است.

او ادامه داد: به نظرم این باخت، باخت خوبی بود. هم این که استقلال در 90 دقیقه نباخت و شاید بتوان گفت که رکوردش همچنان پابرجاست و هم این که در لیگ برتر نباخت. الان موقعی است که باید از استقلال حمایت کرد. 6 بازی در انتظار استقلال است که حکم فینال را دارند و در نتیجه باید به استقلال کمک کرد.

این پیشکسوت استقلال در پایان بیان کرد: درست است که جام حذفی از دست رفت اما استقلال باید تلنگر می‌خورد و به نظرم این تلنگر زمان درستی خورد. ضمن این که خیلی خوب شد که استقلال در 90 دقیقه نباخت تا رکورد شکست‌ناپذیری‌اش پابرجا بماند.

نتایج مس رفسنجان در هفته‌های اخیر، جایگاه محمد ربیعی در این تیم را متزلزل کرده است. البته ربیعی پیش از شروع روند نزولی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده بود که تمرکزش به پایان رساندن این فصل با مس است و هنوز تصمیمش را برای فصل آینده نگرفته است اما شاید او فکر نمی‌کرد که روزهای بد به تیمش رو کند و آینده او در رفسنجان را از اختیارش خارج کند. با این حال عملکرد فراتر از انتظار مس رفسنجان باعث شد که پس از چند بازی نبردن، چنین شرایطی برای سرمربی تیمش ایجاد شود.

حاج اکبری به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان درباره وضعیت مس رفسنجان اظهار کرد: ربیعی به همراه علیزاده مدت‌ها تلاش کردند و به دنبال بازیکن بودند تا تیم خوبی در رفسنجان بسازند اما مسائلی هست که آدم را ناراحت می‌کند.

او با گلایه از ربیعی افزود: این اواخر چو انداخته شد که پرسپولیس به دنبال ربیعی است یا قبل آن می‌گفتند که سپاهان می‌خواهد ربیعی را جانشین نویدکیا کند. آیا واقعا پرسپولیس به این فکر می‌کند که ربیعی را جانشین گل‌محمدی کند یا واقعا تصور می‌کنید که آقای ساکت با آن روحیاتش، نویدکیا را برمی‌دارد و ربیعی را جای او می‌گذارد؟

این پیشکسوت فوتبال استان کرمان با اشاره به تلاش‌های سعد محمدی، مدیرعامل سابق شرکت ملی مس برای کمک به ورزش استان کرمان، بیان کرد: به نظرم مس رفسنجان نباید ربیعی را برکنار کند و باید تا پایان فصل به او فرصت بدهد. با این حال اتفاقات اخیر تجربه خوبی برای ربیعی بود که نخواهد با بازار گرمی رقم قراردادش را بالا ببرد.

حاج‌اکبری در پاسخ به این سوال که آیا نتایج مس رفسنجان در زمان حضور ربیعی در این باشگاه، توقعات را از او و تیمش بالا برده است، توضیح داد: درست است، ربیعی با نتایجی که در مس رفسنجان گرفت توقعات را بالا برد اما این را هم باید گفت که هزینه‌ی زیادی برای این تیم شده و باید نتیجه می‌گرفت.

او در ادامه به مس کرمان هم اشاره کرد و گفت: صادقانه باید بگویم که الان اکثر تیم‌های در لیگ برتر و لیگ یک توان هزینه کردن ندارند. در لیگ یک چهار یا پنج تیم هستند که شرایط بهتری نسبت به تیم‌های دیگر دارند. به همین دلیل از مس کرمان توقع می‌رود که نتیجه بگیرد. آن‌ها بودجه خوبی در اختیار حسین‌خانی قرار داده‌اند و از این تیم توقع نتیجه‌گیری و رسیدن به لیگ برتر می‌رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان