//
کدخبر: ۳۴۷۲۳۹ //

مودریچ؛ فوق‌ستاره‌ای که سن و سال نمی‌شناسد

مودریچ با درخشش برابر چلسی تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فرستاد.

مودریچ؛ فوق‌ستاره‌ای که سن و سال نمی‌شناسد
به گزارش فرتاک نیوز،

 دیدار برگشت بین تیم‌های رئال مادرید و چلسی از دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو انجام شد و در 120 دقیقه‌ای طوفانی و سراسر هیجان، این کهکشانی‌ها بودند که با وجود شکست 3 بر 2 ، در مجموع 2 بازی با برتری 5 بر 4  بار دیگر به جمع 4تیم برتر اروپا راه پیدا کردند.

شاخص‌ترین چهره رئالی‌ها در بازی لوکا مودریچ کروات بود که بار دیگر در میانه میدان نقش یک رهبر بی‌جایگزین را ایفا کرد. در حالی که 10 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده و شاگردان توخل با برتری  3 بر صفر خود را در مرحله نیمه نهایی می‌دیدند، کاپیتان 36 ساله تیم ملی کرواسی با یک ارسال بیرون پا استثنایی، شاهکار بزرگ شب ترسناک برنابئو را رقم زد تا رودریگو جز یک ضربه سرضرب به هیچ تلاش بیش‌تری برای بازگرداندن امید به جمع کهکشانی ها نیاز نداشته باشد.

این حضور تاثیرگذار مودریچ در سخت‌ترین لحظات، برای اولین بار نبود. لوکا 36 ساله بارها در ترکیب تیم ملی کشورش در سخت‌ترین لحظات ظاهر شده و به آرزوها رنگ واقعیت بخشیده است. نقش پررنگ مودریچ در بزرگ‌ترین موفقیت تاریخ فوتبال ملی کرواسی در جام جهانی 2018 هرگز از خاطر هواداران فوتبال بیرون نمی‌رود.

مودریچ همه جا!

شاید به نظر برسد لوکا مودریچ تنها در بازی سازی و خلق موقعیت و گلزنی بازیکن مهم و تاثیرگذاری است اما این کروات سخت جان در فاز تدافعی هم فرشته نجات تیم است. شب گذشته مودریچ در 2 موقعیت با حضور به موقع و تخریب بازی حریف مانع از ایجاد فرصت گل خطرناک برای چلسی و ایجاد موقعیت تک به تک با «تیبو کورتوآ» شد. درخشش مودریچ در پایان بازی با تشویق پر شور هواداران حاضر در ورزشگاه روبرو شد. مودریچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت: «یک شب فوق‌العاده دیگر را در برنابئو پشت سر گذاشتیم. شکست شیرینی بود. بازی بسیار سختی بود و زجر زیادی کشیدیم اما تا آخرین لحظه تسلیم نشدیم. از اولین روزی که به اینجا آمدم همیشه تمام تمرکزم را روی تلاش برای موفقیت تیم گذاشته‌ام و در زمین مسابقه هر کاری که توانسته‌ام انجام داده‌ام.»

او یک اسطوره است

«ناچو فرناندس» که شب گذشته یکی از بازیکنان پر تلاش و تاثیرگذار رئال مادرید بود در مورد اهمیت حضور لوکا مودریچ در ترکیب کهکشانی‌ها به خبرنگاران گفت: «او هر روز سن و سال بالاتری دارد اما نسبت به قبل بهتر می‌شود. مودریچ برای بازیکنان و هواداران رئال مادرید الگو محسوب می‌شود. هرچند به نظر می‌رسد بازیکنی پا به سن گذاشته باشد اما در زمین بیشتر شبیه جوان‌ترین بازیکن تیم است و امیدواریم همچنان سال‌ها از حضور او در تیم لذت ببریم.»

به همین دلایل است که امروز هیچ‌کس در دنیای «مادریدیسمو»، جایگاه لوکا مودریچ در تاریخ رئال مادرید را کمتر از یک اسطوره نمی‌داند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان