//
کدخبر: ۳۰۹۴۷۴ //

نیمار تا ۲۰۲۵ با پاری سن ژرمن تمدید کرد

قرارداد نیمار، ستاره برزیلی و 29 ساله با پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید شد.

 نیمار تا 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

 در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد عدم تمایل نیمار به ماندن به پاریس و علاقه این ستاره برزیلی به بازگشت به بارسلونا منتشر شده بود. اما امروز باشگاه پاری سن ژرمن رسما اعلام کرد برای تمدید قرارداد سه ساله با نیمار به توافق رسیده و او تا سال 2025 در فرانسه ماندنی خواهد شد.

 

به گزارش فرتاک نیوز، ستاره برزیلی که در سال 2016 و در انتقالی جنجالی و 222 میلیون یورویی به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال راهی پاری سن ژرمن شده بود، در این سال ها تلاش زیادی برای پوشیدن دوباره لباس بارسلونا داشت که البته به سرانجامی نرسید. ابتدا اخبار حاکی از تمدید قرارداد نیمار تا سال 2026 بود، اما او در نهایت برای تمدید تا سال 2025 به توافق رسید. بدین ترتیب نیمار تا سن 33 سالگی و اواخر دوران ورزشی خود در پاریس باقی خواهد ماند.

پروژه بعدی پیش روی مدیران پاری سن ژرمن را باید حفظ کیلیان امباپه دانست. قرارداد این ستاره جوان و فرانسوی نیز یک سال دیگر تمام می شود و تیم متمول فرانسوی در تلاش برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه است. رئال مادرید مدت هاست برای خرید امباپه وارد عمل شده و حالا و با ماندن نیمار، احتمالا شانس کهکشانی ها برای نهایی کردن این انتقال بیشتر از گذشته شده است.

 

پاری سن ژرمن علیرغم استخدام نیمار هنوز در رویای فتح لیگ قهرمانان است. فصل گذشته آنها در آخرین گام و در فینال مغلوب بایرن مونیخ شدند و این فصل نیز منچسترسیتی در نیمه نهایی پاری سن ژرمن را مغلوب کرد. باید دید آیا تا پایان دوران حضور نیمار در پاریس این رویا محقق خواهد شد یا خیر.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان