//
کدخبر: ۳۴۶۲۹۱ //

وضعیت جالب مهدی شیری و آرش رضاوند/ از مازاد به منجی

یکی از شگفتی‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر این است که بازیکنان مازاد پرسپولیس و استقلال که به‌شدت در این دو تیم تحت فشار بودند، بهترین نمایش‌‌های ممکن را در پیراهن فولاد ارائه می‌دهند.

وضعیت جالب مهدی شیری و آرش رضاوند/ از مازاد به منجی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی شیری و آرش رضاوند در حالی پرسپولیس و استقلال را به مقصد فولاد ترک کردند که کمتر هواداری بابت جدایی آنها ناراحت شد.

شیری در پرسپولیس اشتباهات زیادی داشت که بدترین آنها خطای معروف هند پنالتی‌اش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. او بارها به‌خاطر کیفیت بازی پایین‌‌اش از سوی هواداران ملامت شد و نهایتا پس از دریافت کارت قرمز در بازی سوپرجام، از تیم کنار گذاشته شد. شیری به‌طور رایگان به فولاد پیوست و حالا یکی از ستاره‌های این تیم است! او که طی 3فصل حضور در پرسپولیس یک گل زده و 3پاس گل داده بود، حالا در 7بازی برای فولاد یک گل زده و 2پاس گل ارسال کرده است! پاس گل دوم شیری در بازی با نساجی ثبت شد. او در این مسابقه ارسال‌های خوبی داشت که یکی از آنها با ضربه بازیکن فولاد به تیر دروازه برخورد کرد و دیگری بالاخره گل شد.

آرش رضاوند هم شرایط مشابهی دارد. هر بار حضور او در زمین با اعتراض بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه می‌شد و البته که آنها از معاوضه رضاوند (همراه با عارف آقاسی) و صالح حردانی استقبال کردند. حالا اما همین آرش رضاوند تبدیل به یک وزنه در فولاد شده و با دبل او بود که اهوازی‌ها پیش از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نساجی را شکست دادند. آمار رضاوند عجیب است؛ طی 3فصل بازی برای استقلال فقط یک گل زده و حالا در 7مسابقه برای فولاد موفق شده 3بار دروازه رقبا را باز کند!آیا باید از نقش نکونام به راحتی گذشت و همه این ها را به حساب اتفاقات نوشت؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان