//
کدخبر: ۳۴۴۲۰۰ //

مربی آلومینیوم اراک: تلاش میکنیم با کسب سه امتیاز با یک نتیجه خوب به تعطیلات برویم

مربی آلومینیوم اراک گفت: تراکتور کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، ما فریب جایگاه آن‌ها را نمی‌خوریم و شناخت خوبی از تراکتور داریم تلاش داریم با کسب سه امتیاز با یک نتیجه خوب به تعطیلات برویم.

 مربی آلومینیوم اراک: تلاش میکنیم با کسب سه امتیاز با یک نتیجه خوب به تعطیلات برویم
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید فاضلی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از کادر فنی قبلی و در راس آن‌ رسول خطیبی تشکر می‌کنم، زحمات زیادی برای تیم کشیدند، ضمن اینکه می‌دانیم این رفت و آمدها در فوتبال پیش می‌آید ولی مهم این است که قدردان و بااخلاق باشیم.

وی تصریح کرد: برای سومین بار افتخار همکاری با آلومینیوم نصیبم شده و از اعتماد هیات مدیره آلومینیوم تشکر کنم.

مربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه تراکتور و آلومینیوم  هر دو تیم‌ ریشه‌داری هستند، افزود: تراکتور کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، ما فریب جایگاه آن‌ها را نمی‌خوریم و شناخت خوبی از تراکتور داریم تلاش داریم با کسب سه امتیاز با یک نتیجه خوب به تعطیلات برویم.

وی ادامه داد: شناخت خوبی از تراکتور داریم مربی جدید این تیم مربی خوبی است، شرایط بازی فردا کاملا متفاوت و ما به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.

فاضلی بیان کرد: تمام تمرکز رحمتی و کادر فنی این بود که به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را به شرایط بهتری برسد، این تیم توانسته فولاد و پرسپولیس را ببرد پس می‌تواند این نتایج را تکرار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان