//
کدخبر: ۳۴۳۴۰۸ //

پرسپولیس در چاله آبادان؛ هت‌تریک تلخ منصوریان

علیرضا منصوریان شاید با شکست دادن یحیی گل‌محمدی برای دفعه دوم قهرمانی را از این تیم بگیرد.

پرسپولیس در چاله آبادان؛ هت‌تریک تلخ منصوریان
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا منصوریان بعد از پایان بازی از چاله‌ای گفت که با بدشانسی باعث مصدومیت و پارگی مینیسک محمد اهل‌شاخه شد. چاله اصلی در آبادان اما چاله‌ای بود که منصوریان برای پرسپولیس یحیی گل‌محمدی درست کرد. چاله‌ای که مشخص نیست یحیی می‌تواند تیمش و خودش را از آن بیرون بیاورد یا نه. باخت مقابل صنعت نفت آبادان اتفاقی بود که شاید کمتر کسی آن را پیش‌بینی می‌کرد و این را هم آمار بازی‌های قبلی صنعت نفت مقابل پرسپولیس تایید می‌کرد و هم آمار منصوریان. زردپوشان آبادانی اما تمام آمار و ارقام را زیر سوال بردند ودر آستانه دربی اردوی قرمزها را وارد بحران کردند.

شاید 9 هفته مانده به پایان لیگ برتر صحبت کردن درباره از دست‌رفتن قهرمانی زود و غیرمنطقی باشد. با این حال نمی‌توان کتمان کرد که این باخت و البته همزمانی آن با پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر قطعا مسیر قرمزهای پایتخت را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد و این تخصص منصوریان است. کنار هم قرار گرفتن نام منصوریان و قهرمانی پرسپولیس خاطرات خوبی را برای هواداران زنده نمی‌کند. نفت تهران با شکست دادن برانکو جام قهرمانی را در دومین فصل حضور این مربی از او گرفت و یک پایان تلخ برای سال عجیب پرسپولیسی‌ها رقم زد.

در کارنامه منصوریان یک برد تلخ دیگر هم دیده می‌شود که مربوط به دربی است. گل سروش رفیعی در دقایق ابتدایی بازی نوید یک برد برای شاگردان برانکو را می‌داد اما 3 گل فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی این تصور را به هم ریختند.

برد این هفته هت‌تریک تلخ منصوریان مقابل پرسپولیس بود که حسابی هواداران را ناراحت کرد و شاید باز هم در نهایت همین 3 امتیاز از دست رفته به تکرار سرنوشت پرسپولیس برانکو برای یحیی منجر شود. این برد در شرایطی به دست آمد که سرمربی سابق استقلال در 5 بازی آخر خودش نتایج بدی مقابل پرسپولیس گرفته بود. 4 باخت، یک تساوی، 7 گل خورده و صفر گل زده نشان از تسلیم کامل منصوریان مقابل پرسپولیسی‌ها داشت.  برخلاف منصوریان، صنعت نفت در شرایط خوبی به تیم یحیی رسید. تیم بحران‌زده‌ای که زمانی حتی بحث خطر سقوطش مطرح شده بود، با چهره‌ای متفاوت به میدان آمد. آن‌ها هفته قبل مغلوب گل‌گهر شده بودند اما پیش از آن با 6 هفته نباختن به ثبات و اقتدار تیمی خوبی رسیده بود برد مقابل پرسپولیس آن‌ها را علاوه بر رساندن به نیمه بالایی جدول از نظر روحی به بهترین شرایط خود رسانده است.

منصوریان کارش را مقابل پرسپولیس با تیم پاس همدان با باخت شروع کرد اما بعد از آن 8 بازی نباختن او را به کابوسی برای پرسپولیسی‌ها تبدیل کرد و این برد مجددا او را از چهره مربی بازنده خارج کرده و نقش سابق را به او برگرداند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان