//
کدخبر: ۳۴۲۷۶ //

درخواست علی دایی برای تشکیل یک تیم فوتبال جدید

علی دایی فوتبالیست پرافتخار کشورمان گفت: استان سیستان و بلوچستان از داشتن یک تیم حداقل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور محروم است.

درخواست علی دایی برای تشکیل یک تیم فوتبال جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی دایی گفت : فوتبال دارای طرفداران بسیاری در سیستان و بلوچستان است و اگر این استان نماینده ای در لیگ های کشور داشته باشد  به پیشرفت ورزش در منطقه سیستان و بلوچستان کمک می کند.

وی ادامه داد : بنظر من باید مسئولین این استان با توجه به استادیومی که در زاهدان ساخته شده  است و با توجه به علاقه مندی مردم وجود یک تیم خوب در لیگ را الزامی بدانند  و این استان خیلی حرفا برای گفتن در جامعه ورزش دارد.

وی گفت : خیلی از فوتبالیست های این استان که نتوانستند در فوتبال کشور حرفی برای گفتن داشته باشند می توانند با داشتن تیمی بعنوان نماینده استان خود در کشور مطرح شوند.

وی در ادامه گفت : ما فوتبالیست های بزرگی در قدیم از این استان داشتیم که  میتوانم از آقای "محمد مومنی" به نیکی یاد کنم و دیگران هم بودند و اکنون استعداد های خوبی وجود دارد که متأسفانه نه آموزش صحیح میبینند و نه بهایی به انان داده می شود.

دایی در پایان گفت : من خواهشی که از مسؤلین دارم  که حداقل یک باشگاه لیگ دسته دوم در این استان تهیه و فراهم کنند که ان شاء الله همین باشگاه بتواند فوتبال را در سیستان و بلوچستان ترویج دهد.

 

منبع: روز پلاس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان