//
کدخبر: ۳۱۷۴۹ //
وزیر نیرو:

کاهش تعرفه برق جنوب سیستان و بلوچستان به هیات دولت ارائه می شود

وزیر نیرو در شورای اداری نیکشهر گفت: موضوع درخواست مردم و مسئولان در زمینه کاهش تعرفه برق نیکشهر و سایر شهرستانهای جنوب سیستان و بلوچستان را برای بررسی به هیات دولت ارائه می کنم تا اقدامات لازم برای حل مشکلات مشترکان حوزه برق در دستور کار قرار گیرد.

کاهش تعرفه برق جنوب سیستان و بلوچستان به هیات دولت ارائه می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید چیت چیان روز یکشنبه در سفر به شهرستان نیکشهر در نشست شورای اداری و معتمدان این شهرستان اظهار داشت: برای کاهش هزینه های برق نیکشهر و سایر شهرستان های جنوب سیستان و بلوچستان باید اقدامات لازم انجام شود و این امر نیازمند مصوبه هیات دولت است.

وی افزود: «بنده سلام ریاست جمهوری را به مردم سیستان و بلوچستان ابلاغ می کنم و اعلام می دارم دولت در کنار مردم این استان است و مشکلات آب و برق را سریعا رسیدگی می کند.»

وی ادامه داد: برای بررسی آمارهای مصرف و هزینه برق دستورات لازم صادر شده است و ان شاالله تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وزیر نیرو همچنین از مشترکان برق و آب درخواست کرد با صرفه جویی در مصرف و استفاده از لوازم برقی کم مصرف دستگاههای دست اندرکار را یاری کنند تا بهتر بتوانند مشکلات را مرتفع سازند.

چیت چیان تصریح کرد: یقین می دانم این رای شما به رئیس جمهوری در 29 اردیبهشت اثرات خوبی در نگاه دولت و دولتمردان خواهد داشت و در آینده اقدامات برای حل مشکلات را شاهد خواهید بود.

وی افزود: با توجه به گستردگی و پراکندگی و مشکلات فراوان سیستان وبلوچستان اقدامات انجام شده تاکنون کفایت نمی کند و این استان همچنان دچار مشکلات فراوان در حوزه برق وآب است.

وی بیان کرد: مشکلات گرمای طاقت فرسا در چند روز اخیر را کاملا مطلع و دستورات رسیدگی را صادر کرده بودم با این وجود لازم دیدم برای بررسی بیشتر شخصا در جمع مردم و مسئولان سیستان وبلوچستان حضور پیدا کنم.

وی گفت: خدمات خوبی در حوزه برق و آب این استان انجام شده است و بیش از 500 روستای جدید برقرسانی و 100 هزار مشترک روستایی در استان در دولت تدبیر وامید اضافه شده است.

وی بیان کرد: ساخت نیروگاه 700 مگاواتی آغاز شده است و علاوه بر نیروگاه های موجود استان، یک نیروگاه 800 مگاواتی با سرمایه گذاری خارجی نیز احداث خواهد شد.

وزیر نیرو افزود: همکاران بنده با تمام وجود و ظرفیت در خدمت مردم بوده اند و از هیچ کوششی برای کاهش مشکلات مردم دریغ نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، وزیر نیرو به دستور مستقیم رئیس جمهوری به همراه استاندار سیستان و بلوچستان، شماری از مدیران کل استانی حوزه برق و آب صبح امروز یکشنبه وارد چابهار شد.

وزیر نیرو در بدو ورود در فرودگاه کنارک مورد استقبال فرمانداران چابهار و کنارک، شماری از مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم کنارک و چابهار قرار گرفت.

حمید چیت چیان امروز از شهرستان های چابهار، کنارک و سرباز بازدید و مسائل و مشکلات حوزه برق و آب را مورد بررسی قرار می دهد.

شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان