//
کدخبر: ۳۴۱۵۲۱ //

قول مدیرکل ورزش مازندران برطرف شدن دغدغه‌های یزدانی

مدیرکل ورزش استان مازندران قول داد که برای اینکه سایر قهرمانان ورزشی نیز همچون حسن یزدانی از طرفیت خودشان در حوزه تخصصی‌شان استفاده کنند، دغدغه‌های قهرمان جهان و المپیک برطرف خواهد شد.

قول مدیرکل ورزش مازندران برطرف شدن دغدغه‌های یزدانی
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن رنگرز امروز در برنامه دایره طلایی در خصوص افتتاح مجموعه ورزشی حسن یزدانی در جویبار اظهار داشت: حسن یزدانی قهرمانی است که از صفات اخلاقی ویژه‌ای برخوردار است و کاپیتان جوانمرد و با اخلاق کشتی ما محسوب می‌شود که 7 نشان طلا و نقره و برنز المپیک و جهان را در کارنامه دارد و رسیدن به این مهم کار بسیار دشواری است. او تنها ورشکاری است که می‌توان به سومین نشان المپیکش هم خوشبین و امیدوار باشیم از این رو هر کاری هم برای او انجام شود از نظر من هیچ کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: آن چیزی که از نگاه من اتفاق مبارکی است، این است که حسن یزدانی از اندوخته اعتباری و دستاورد مالی خودش و با بهرمندی از تسهیلات بانکی، زیرساختی را ایجاد کرده که به افزایش سرانه ورزش کشور هم کمک می‌کند، ضمن اینکه این مجموعه می‌تواند مکانی برای انتقال تجربیات خودش نیز باشد. به عنوان خادم ورزش مازندران، همه گونه پیگیری انجام خواهم داد تا آن چیزی که طبق قانون امکان پذیر است در خصوص اجاره زمین صورت بگیرد.

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان در خاتمه گفت: اخدا را شکر  استاندار و نمایندگان شهرستان همه در حاشیه آیین افتتاح خانه کشتی جهان پهلوان حسن یزدانی مصمم شدند که دغذغه حسن یزدانی و پدرش در زمینه اجاره زمین که درست هم هست، برطرف شود. این قول را می‌دهم برای اینکه این کار قشنگ مستمر شود و فتح بابی برای باقی قهرمانان کشور باشد که ظرفیت خودشان را برای حوزه تصصی خود هزینه کنند، مطمئن باشید دغذغه حسن یزدانی به بهترین شکل برطرف می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان