//
کدخبر: ۳۴۱۲۲۰ //

سرمربی لیورپول: تازه یک نیمه تمام شده است

سرمربی لیورپول عقیده دارد همچنان یک بازی حساس دیگر برابر اینتر باقی مانده است و چیزی تمام شده نیست.

سرمربی لیورپول: تازه یک نیمه تمام شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از اسکای اسپورت، در ادامه دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی برگزار شد . لیورپول که در ایتالیا به مصاف اینتر رفت توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا راه صعود خود را مهیا کند.

یورگن کلوپ بعد از این دیدار گفت: تازه یک نیمه از این بازی حساس گذشته است، نه چیز دیگری. بازی دشواری خواهد بود و ما باید برای آن آماده باشیم. آنها خوب بازی کردند، متفاوت بودند. آنها واقعا خوب هستند و به همین دلیل است که تازه یک نیمه تمام شده است. این یک بازی فوق‌العاده فیزیکی بود، بنابراین باید راهی برای آن پیدا می‌کردیم. ما روز درخشانی نداشتیم، اما روز خوبی بود که شایسته برنده شدن بودیم، زیرا دو گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم. آنها موقعیت های خود را داشتند، اما عمدتاً ضد حملات زمانی که ما توپ را در فضاهای اشتباه از دست دادیم رخ داد.

سرمربی لیورپول ادامه داد: من واقعا از همه چیز راضی هستم، به غیر از این که یوتا مجبور شد با مصدومیت پا بیرون بیاید.  این تنها نگرانی من است. او می توانست بازی کند، به هر حال مچ پا ورم کرده بود، بنابراین می دانستیم که باید تعویض کنیم.

اینترمیلان بازی را بدون شوت به سمت دروازه به پایان رساند - در حالی که ویرجیل فن دایک و ابراهیما کوناته در خط دفاعی قدرتمند بودند تا لیورپول ششمین کلین شیت خود را در ۸ بازی ثبت کند.

وی در ادامه افزود: بعد از بازی نمی‌توانستم اهمیتی به شوت های کمی که به سمت دروازه زدیم بدهم، اما در طول بازی به اندازه کافی موقعیت‌ داشتیم. ما واقعاً خوب دفاع کردیم، همانطور که شما باید دفاع کنید. سازماندهی نیز به شما کمک می کند. از نظر دفاعی واقعاً عملکرد قدرتمندی بود. این مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد.

بازی چهارشنبه همچنین اولین حضور هاروی الیوت (۱۸ سال و ۳۱۸ روز) در لیگ قهرمانان را رقم زد و از هم تیمی اش ترنت الکساندر-آرنولد (۱۸ سال و ۳۵۴ روز مقابل اسپارتاک مسکو در سال ۲۰۱۷) به عنوان جوان ترین بازیکنی که برای لیورپول  در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است پیشی گرفت.

وقتی از سرمربی لیورپول در مورد عملکرد الیوت پرسیده شد، گفت: کاملاً خوب بود، اما هاروی می تواند خیلی بهتر بازی کند، ما این را می دانیم. این یک بازی بسیار بسیار مهم برای او بود و برای ما نیز بسیار مفید بود. مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا بازی کردیم و ۶۵ دقیقه مستحق برد بودیم اما این اتفاق نیفتاد و موفق به گلزنی نشدیم. اگر به رقیبمان نگاهی بیندازیم، خیلی خوب بازی کرده‌ایم چون حریف ما خیلی خوب بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان