//
کدخبر: ۳۳۹۹۹۶ //

کلوپ:رسیدن به فینال برای مانه و صلاح دستاورد بزرگی است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از حضور محمد صلاح و سادیو مانه در فینال جام ملت‌های آفریقا ابراز خوشحالی کرد.

 کلوپ:رسیدن به فینال برای مانه و صلاح دستاورد بزرگی است
به گزارش فرتاک نیوز،

صلاح و مانه در طول چند هفته اخیر در اختیار لیورپول نبودند و برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به اردوی تیم‌های ملی کشورشان پیوستند.

حالا سنگال و مصر هر دو به دیدار نهایی این رقابت‌ها رسیده‌اند و باید روز یکشنبه در فینال به مصاف یکدیگر بروند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

کلوپ در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر کاردیف سیتی در دور چهارم از جام حذفی انگلیس درباره بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آفریقا گفت:« من هنوز برنامه‌ای ندارم که به همراه تیم به تماشای فینال این مسابقات بنشینیم اما با دقت این رقابت‌ها را دنبال کرده‌ایم. رسیدن به فینال برای هردوی آنها دستاورد بزرگی است.»

او درباره این که یکی از بازیکنانش در دیدار فینال بازنده خواهد بود اظهار داشت:« تا به حال تورنمنت بسیار موفقی برای پسرها بوده است. این فینال بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود اما تماشای این بازی آسان نیست چون یکی از آنها پس از این بازی خوشحال خواهد بود و دیگری بسیار غمگین است. هر دو شانس خوبی برای فتح جامی بسیار مهم دارند.»

این مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره زمان بازگشت صلاح و مانه گفت:« فکر می‌کنم آنها برای پنجشنبه در اختیار ما باشند. هرکدام از آنها که قهرمان شود بدون شک برای جشن قهرمانی به کشورش برمی‌گردد. هرکسی که قهرمان شود روز سه‌شنبه یا چهارشنبه به جمع ما اضافه خواهد شد.»

کلوپ همچنین درباره جذب لوییس دیاز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اضافه کرد:« ما او را خریدیم چون از تمام ویژگی‌هایش راضی بودیم. من مدتی است که او را دنبال می‌کردم و فقط در دو بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر پورتو او را ندیدم. او بازیکنی استثنایی است. سرعت، مهارت و شخصیت خوبی دارد تا بتواند زندگی حرفه‌ای درخشانی داشته باشد.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان