//
کدخبر: ۳۲۱۴۱۶ //

سرمربی لیورپول: این بازی به شکست قبلی ارتباطی ندارد

لیورپول فردا در آنفیلد با حضور تماشاگران پرشورش میزبان برنلی است و یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، می گوید که شاگردانش بی صبرانه منتظر بازی در برابر هوادارانشان هستند.

سرمربی لیورپول: این بازی به شکست قبلی ارتباطی ندارد

لیورپول روز شنبه در چارچوب لیگ برتر به مصاف برنلی خواهد رفت. یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره مصدومیت های بازیکنانش، وضعیت جردن هندرسون و همچنین بازی با برنلی صحبت کرد.

یورگن کلوپ تایید کرد که جردن هندرسون و تیاگو آلکانتارا در حال بهبود از مصدومیت و بازگشت به رقابت های لیورپول هستند. کلوپ همچنین در مورد بازگشت ویرژیل فن دایک به میادین صحبت کرد.

فابینیو، ستاره برزیلی لیورپول به تازگی پدرش را از دست داده است. کلوپ درباره وضعیت او گفت: "این یک مسئله شخصی و خصوصی است. او اینجاست و هر چه از دستش بر می آید می کند. ما همه برای او ناراحتیم و در کنار او هستیم. در این لحظه تمام محبت و دلگرمی که  می توانیم و در اختیارمان هست را به او می دهیم. بیش از این چیزی نمی توانم بگویم. مسئله خصوصی است."

کلوپ درباره وضعیت بهبود مصدومیت تیاگو و هندرسون گفت: "هر دو بسیار بهتر هستند و به بازگشت به میادین بسیار نزدیک تر شده اند. آنها خوب به نظر می رسند و  باید درباره وضعیتشان تصمیم بگیریم. این هفته تمرینات خوب بود و دیگر به من بستگی دارد که درباره آنها تصمیم بگیرم."

لیورپول فصل پیش در ماه ژانویه برابر برنلی شکست خورده بود، سرمربی لیورپول در این باره گفت: "من حتی به باخت برابر برنلی در ژانویه فکر نکردم. یک بازی عجیب بود، آنها برنده شدند، شایسته بودند اما این بازی الان ربطی به آن بازی ندارد. ما در حال حاضر سعی می کنیم بهترین بازی خود را برابر تماشاگرانی که پس از 530 روز یا این حدودها به ورزشگاه برگشته اند، داشته باشیم. ما باید خوب و مثبت بازی کنیم. هیچ تضمینی وجود ندارد. "

بازگشت به آنفیلد پر از تماشاگر: "همه منتظر آن هستند. می توانید تصور کنید که وقتی با لیورپول قرارداد می بندید، یکی از اولین چیزهایی که می خواهید و مشتاق آن هستید اولین بازی در آنفیلد است. بنابراین برای همه برای ما یک لحظه خاص بود. آنها بی صبرانه منتظر آن هستند. "

در مورد فن دایک: "من خیلی سورپرایز نشدم. او چهار هفته و نیم تمرینات پیش فصل داشت. با تمرینات توانبخشی طولانی ترین پیش فصل تمام دوران بود. او همانطور که تمرین کرده بود، بازی کرد. ویرژیل فوتبالیست خوبی است. از بازگشت او بسیار خوشحالم. "

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان