//
کدخبر: ۳۴۱۱۷۴ //

صعود حریف آسیایی فولاد با سعید و شیخ

حریف فولاد به جمع هشت تیم نهایی امیر کاپ قطر صعود کرد.

صعود حریف آسیایی فولاد با سعید و شیخ
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم الغرافه در شبی که سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی خود را در ترکیب داشت، به مصاف الخریطیات رفت. تیم حریف برخلاف الغرافه از یار ایرانی خود در ترکیب استفاده نکرد و پژمان منتظری، نود دقیقه روی نیمکت حضور داشت.

دیدار دو تیم در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی امیر کاپ قطر 2022 امشب برگزار شد و با برتری یاران سعید عزیت اللهی همراه بود که در ترکیب خود شیخ دیاباته را هم داشتند.

 

یاران عزت اللهی با گل به خودی احمد در دقیقه 31 از حریف پیش افتادند. آنها پیش از پایان نیمه اول توسط هانی به گل دوم هم دست پیدا کردند. الخریطیات در نیمه دوم توفیقی در جبران گل های خورده نداشت و احمد علاءالدین در دقایق پایانی و در عرض 5 دقیقه دو گل دیگر برای الغرافه زد تا الخریطیات در غیاب مدافع ایرانی اش، شکستی سنگین متحمل شود.

 

 

الغرافه یکی از حریفان تیم فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم در حال حاضر با 27 امتیاز و پایین تر از تیم های الوکره، الدحیل و السد در مکان چهارم لیگ ستارگان قطر حضور دارد. حریف فولاد با پیروزی امشب در برابر الخریطیات جواز حضور در جمع هشت تیم نهایی امیرکاپ قطر را کسب کرد.

 

فولاد در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا 2022 با تیم های شباب الاهلی امارات، آحال ترکمنستان و الغرافه قطر همگروه است. این دور به صورت مجتمع در فصل بهار سال 1401 شمسی برگزار خواهد شد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان