//
کدخبر: ۳۴۰۴۶۴ //
دو بازیکن سودانی وارد ایران شدند؛

ورود مورگان و اوکلو برای بازی در شهر خودرو (عکس)

پس از توافقات انجام شده میان باشگاه مشهدی و دو بازیکن خارجی، آن‌ها صبح امروز برای انجام تست پزشکی وارد تهران شدند.

ورود مورگان و اوکلو برای بازی در شهر خودرو (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 با توجه نظر کادرفنی شهر خودرو و رایزنی‌های انجام شده، 3 بازیکن خارجی مدنظر مدیران شهر خودرو قرار گرفت و آن‌ها برای جذب این سه بازیکن وارد مذاکره شدند تا برای تقویت شهر خودرو در نیم‌فصل دوم به جمع عنابی‌پوشان اضافه شوند.

جکسون مورگان بازیکن 23 ساله دورگه سودانی-استرالیایی که در پست هافبک دفاعی، هافبک میانی و دفاع راست توانایی بازی دارد در کنار تیتو اوکلو مهاجم 26 ساله اهل سودان دو بازیکنی بودند که صبح امروز وارد تهران شدند؛ با توجه به قوانین، آن‌ها ابتدا باید تست‌های پزشکی را بگذرانند و سپس در صورت قبولی در تست‌های پزشکی می‌توانند همراه شهر خودرو در لیگ برتر باشند.

نکته مهم درباره مورگان و اوکلو این‌که هر دوی آن‌ها سابقه بیش از 5 بازی ملی را دارند تا مشکلی بابت عدم ثبت قرارداد آن‌ها وجود نداشته باشد؛ مورگان در 8 بازی ملی برای سودان حضور داشته و اوکلو نیز در 7 بازی ملی برای سودان توانسته یکبار گلزنی کند.

استیون آپونزا وینگر کلمبیایی دیگر گزینه مدیران شهر خودرو بود که هنوز تکلیف او برای ورود به ایران مشخص نیست و باید دید آیا او هم طی روزهای آینده به تهران سفر می‌کند و به جمع بازیکنان شهر خودرو اضافه می‌شود یا با جذب 2 بازیکن خارجی تیم مشهدی کار خود را پیش خواهد برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۴۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان