//
کدخبر: ۳۳۸۵۴۶ //

باید مقابل فولاد پیروز شویم/ به سه امتیاز خانگی نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی کردن برابر فولاد سخت است اما باید سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.

باید مقابل فولاد پیروز شویم/ به سه امتیاز خانگی نیاز داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با فولاد گفت: فردا یکی از مهمترین بازی‌های فصل را مقابل یک تیم خوب در فاز دفاعی و هجومی در پیش داریم. فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازی کردن مقابل این تیم برای هر تیمی دشوار است. ما شرایط فنی خوبی داریم. با دیداری که مقابل ذوب آهن انجام دادیم، باید همان روند را انجام بدهیم. البته فولاد فضای زیادی در اختیار تیم ما قرار نمی‌دهد. باید سعی کنیم از فضاهای کوچک و فشردگی حریف بهترین استفاده را ببریم و توپ را خوب به جریان اندازیم یا از عمق یا از کناره‌ها به دروازه حریف نزدیک شویم.

وی افزود: بازی راحتی برای دو تیم نیست. امیدوارم با بازیکنان خوبی که در هر دو تیم وجود دارد شاهد بازی فنی و تاکتیکی باشیم. این یک دیدار خانگی برای ما است و با توجه به شرایط جدول، باید سه امتیاز را به دست بیاوریم. این سه امتیازهای خانگی می‌تواند به ما خیلی کمک کند. با تمام وجود و با انگیزه بالا دنبال انجام بازی خوب و گرفتن سه امتیاز هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره خبر احتمال استعفایش بعد از بازی با فولاد تاکید کرد: فردا بازی خیلی مهمی داریم. صحبت درباره این مسائل جز بر هم زدن تمرکزمان اتفاق دیگری را رقم نمی زند. اجازه بدهید فردا با تمرکز کامل بازی کنیم. فردا می شود به این سئوال پاسخ داد.

گل محمدی در خصوص عملکرد تیم فولاد خوزستان و تدابیرش برای ضد حملات تیم نکونام گفت: وقتی توپ داریم و حمله می کنیم مهم است که نفرات عقب زمین تمرکز خوبی در انتقال به حمله حریف داشته باشند. باید باهوش و نزدیک حریف باشیم. نباید غافلگیر شویم. تیمشان در ضد حملات سرعت خوبی دارد. باید همانجا در زمینشان فشار خوبی روی توپ داشته باشیم و یا سریع برگردیم و انتقال به دفاع را نظم بدهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در روزهای اخیر اتفاقات مثبتی در باشگاه افتاده است؟ اظهار کرد: شب گذشته صحبت هایی با آقای درویش داشتم. امروز هم به اردوی تیم می آیند. قرار شد فردا یک پرداختی به بچه ها داشته باشند. این چند وقت زیاد صحبت شده است ولی بحث ما فقط بحث مالی نیست بلکه بحث بی خیالی و بی تفاوتی است که در این هفت، هشت ماه بعد از قهرمانی فصل گذشته رخ داده است. ما دنبال حداقل ها هستیم. سه ماه است می گوییم یک زمین تمرین بدهید. نگفتیم استادیوم برنابئو را بدهید! یک زمین تمرین خواستیم و آن هم برای پرسپولیس و تیم است. 

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: توقع زیادی از مسئولان نداریم. پرداختی ها به موقع نیست ولی دیر و زود بدهند نه اینکه بعد از شش، هفت 20 درصد قرارداد بدهند. بحث تیم است. بعضی ها می گویند ما پولکی هستیم. واقعا اینطور نیست. تمام زندگی خود را برای تیم گذاشته ایم. همه بچه ها مشکلات کوچک و بزرگ زیادی دارند ولی همه چیزشان را گذاشته اند و با تمام وجود بازی و تمرین می کنند. از بیرون مشخص نیست که مشکل داریم. دنبال این هستیم حداقل ها را برای تیم و بچه ها فراهم کنیم تا انتظاراتی که هست را برآورده کنیم. این خواسته زیادی نیست.

گل محمدی گفت: به هرکسی می گوییم دنبال زمین تمرین هستیم یا اینقدر پول داده اند و تیممان مدیرعامل ندارد باورشان نمی شود! این اتفاقاتی که افتاده، دردناک است. فکر می کنند با درویش زاویه داریم. اینطور نیست. درویش یک پرسپولیسی قدیمی است و همه او را می شناسیم. درویش دوست دارد به پرسپولیس کمک کند و تازه آمده است که باید شرایط کار را برایش فراهم کنند. خودش می داند انتظارات بالا است و خیلی از مشکلات را نمی دانست! وقتی در جلسات صحبت کردیم فهمید تازه چه خبر است. انتظار ما این است که هرچه زودتر این مشکلات رفع بشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان