//
کدخبر: ۳۳۷۸۵۷ //
سیدحسین آمادگی اش را به رخ می کشد

نهمین کلین‌شیت حسینی با چاشنی سیو و خروج(عکس)

دروازه بان استقلال یکبار دیگر توانایی های فنی خودش را درترکیب این تیم نشان داد.

نهمین کلین‌شیت حسینی با چاشنی سیو و خروج(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدحسین حسینی در این فصل یکی از مهره های تاثیرگذار در ترکیب استقلال بوده و نقش غیرقابل انکاری در موفقیت های تیمش ایفا کرده است. اگر امروز استقلال صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفته، بدون تردید یکی از ارکان این موفقیت دروازه بان باتجربه آبی ها بوده است.
سیدحسین بعد از نمایش های خوبی که در مسابقات گذشته استقلال داشت، روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان نیز توانست دروازه اش را با تمرکز بالا و البته واکنش های خوب بسته نگه دارد.

اگرچه استقلال مقابل نفت 3 بار به گل رسید و یک پیروزی ارزشمند را کسب کرد، اما نمی شود از موقعیت هایی که نفتی ها در این دیدار به دست آوردند هم به سادگی عبور کرد. بازیکنان نفت چندین بار روی دروازه استقلال خطرساز شدند و حتی می توانستند به گل برسند اما یکی دو بار خودشان توپها را به اوت زدند و چند بار هم با واکنش های تماشایی حسینی مواجه شدند.
گلر شماره یک استقلال در بازی روز گذشته چند سیو فوق العاده داشت؛ او که در چند بازی اخیر مهارتش در سیوهای یک دستی به سبک ترشتگن را هم به رخ کشید، دیروز نیز یکبار این کار را انجام داد و در چند صحنه دیگر با خروج های خوب خود و البته واکنش های زیبا مانع از باز شدن دروازه اش شد.


در نهایت اینکه حسینی با یک نمایش کم نقص دیگر علاوه بر اینکه آمادگی این روزهای خود را نشان داد، برای نهمین بار در این فصل دروازه اش را بسته نگه داشت. نکته مهم اینکه حسینی امسال در 12 بازی پیراهن تیمش را برتن کرده و اینکه 9 کلین شیت به نام خود ثبت کرده یک آمار فوق العاده برای او محسوب می شود.
بدون تردید فرهاد مجیدی نیز با این عملکرد خوب روی حسینی برای کسب جام قهرمانی و درخشش او در دیدارهای آینده حساب ویژه ای نیز باز کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان