//
کدخبر: ۳۳۷۲۸ //
آزمون و طارمی زوج خط حمله

زوج ویرانگر خط هجومی ایران در بازی امشب

دیدار حساس ایران و ازبکستان امشب در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که زوج خط حمله تیم ملی متشکل از طارمی و آزمون می تواند خواسته های هواداران میلیونی را برآورده نماید.

زوج ویرانگر خط هجومی ایران در بازی امشب
به گزارش فرتاک نیوز،

،کی روش در هفت بازی گذشته مرحله مقدماتی جام جهانی تنها در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل قطر به طور همزمان از سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب اولیه بهره برده ولی اینطور که در تمرینات اخیر به نظر می رسد و اینکه کی روش نشان داده بارها آزمون و طارمی را در کنار هم قرار می دهد، این احتمال وجود دارد در بازی برابر ازبکستان نیز این دو بازیکن جزو 11 مرد ابتدایی باشند.

 

طارمی دو بار در دو مسابقه قبل برابر قطر و چین و همچنین آزمون مقابل کره جنوبی با ضربات پا دروازه حریفان ایران را باز کردند اما امکان دارد کی روش با تمرینات مداومی که روی ارسال از جناحین داشته قصد دارد روی سانترها نیز به نتیجه برسد و بارها ترکیب این دو مهاجم را در کنار هم امتحان کرده است. کی روش در تمرین دیروز تیم ملی روی نحوه ایستادن آزمون و طارمی در محوطه و در زمان ارسال از کناره های زمین نیز حساسیت نشان می داد تا این دو مهاجم به شکل صحیح آماده سرزنی باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان