//
کدخبر: ۳۳۳۲۴ //

کلاس درس حمله کی‌روش به آزمون و طارمی

سرمربی تیم ملی با حساسیت خاصی تمرینات را زیر نظر می‌گیرد و روی اجرای صحیح تاکتیک‌های مختلف تاکید دارد.

 کلاس درس حمله کی‌روش به آزمون و طارمی
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلوس کی‌روش که اهمیت بالای بازی با ازبکستان را می‌داند، جدی‌تر از همیشه کارهای تیم ملی را پیگیری می‌کند و با استفاده از فرصت باقی مانده تا این مسابقه مهم سعی دارد در بهترین شرایط بازیکنان را به زمین بفرستد و آماده رویارویی در دیدار سرنوشت‌ساز برای صعود به جام جهانی کند.

کی‌روش در هفت بازی گذشته مرحله مقدماتی جام جهانی تنها در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل قطر به طور همزمان از سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب اولیه بهره برده ولی اینطور که در تمرینات اخیر به نظر می‌رسد و اینکه کی‌روش نشان داده بارها آزمون و طارمی را در کنار هم قرار می‌دهد، این احتمال وجود دارد در بازی برابر ازبکستان نیز این دو بازیکن جزو 11 مرد ابتدایی باشند.

طارمی دو بار در دو مسابقه قبل برابر قطر و چین و همچنین آزمون مقابل کره جنوبی با ضربات پا دروازه حریفان ایران را باز کردند اما امکان دارد کی‌روش با تمرینات مداومی که روی ارسال از جناحین داشته قصد دارد روی سانترها نیز به نتیجه برسد و بارها ترکیب این دو مهاجم را در کنار هم امتحان کرده است.

کی‌روش در تمرین امروز تیم ملی روی نحوه ایستادن آزمون و طارمی در محوطه و در زمان ارسال از کناره‌های زمین نیز حساسیت نشان می‌داد تا این دو مهاجم به شکل صحیح آماده سرزنی باشند.

01204226

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان