//
کدخبر: ۳۳۷۱۷۴ //

تارتار: آزمون و خطاهای خودمان را داده‌ایم

سرمربی ذوب‌آهن امیدوار است روند پیروزی‌های تیمش برای سومین بازی پیاپی ادامه پیدا کند.

تارتار: آزمون و خطاهای خودمان را داده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی ذوب‌آهن مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم که دوباره به مشهد آمدیم. دو، سه ماه قبل برای دیدار با پدیده در این شهر حاضر بودیم و از چنین اتفاقی خوشحال هستیم چراکه هر تیمی بخاطر وجود حرم امام رضا(ع) دوست دارد در این شهر بازی کند. از مسؤولان نساجی بخاطر انتخاب این شهر و انتخاب ورزشگاه امام رضا(ع) که کیفیت چمن خوبی دارد، تشکر می‌کنیم.

 

او ادامه داد: بازی بسیار مهمی برای هر دو تیم است. هر دو تیم در جدول همسایه هستند و مسابقه فردا ارزش بیشتری از سه امتیاز دارد. هر تیمی در این دیدار برنده باشد، می‌تواند خودش را از تیم‌های پایین‌تر جدا کرده و روی بالای جدول تمرکز کند. می‌دانیم نساجی تیم با برنامه‌ای است و کادر فنی باهوش و بازیکنان با کیفیتی دارد که فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند و به همین خاطر این ورزشگاه را انتخاب کرده‌اند.

 

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: فوتبال ما هم کاملا روی زمین بوده و امیدوارم هر دو تیم بتوانند نمایش خوبی داشته باشند و یک بازی زیبا شاهد باشیم و ما برنده شویم.

تارتار در خصوص غایبان ذوب‌آهن در این دیدار گفت: محروم نداریم ولی یکی، دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند که ان‌شاالله ببینیم تکلیف آنها چه خواهد شد.

 

او درباره فراز و نشیب‌های ذوب‌آهن عنوان کرد: ما تغییرات زیادی نسبت به سال قبل داشتیم و باید صبور باشیم؛ آزمون و خطاها را داده‌ایم و طی دو هفته اخیر توانستیم به برتری برسیم. الان هم شرایط خوبی داریم و البته می‌دانیم که نساجی هم در ۶-۵ هفته گذشته بازنده نبوده و به نظرم هر دو تیم وضعیت مطلوبی دارند.

 

سرمربی ذوب‌آهن درباره میزبانی نساجی در مشهد عنوان کرد: از مسؤولان باشگاه نساجی مجددا تشکر می‌کنم ولی فردا جای تماشاگران هر دو تیم در استادیوم خالی است. هواداران پرشور نساجی و ذوب‌آهن اگر در بازی فردا بودند، شور و حال دیگری در مسابقه وجود داشت و امیدوارم هر تیمی مستحق پیروزی است، برنده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان