//
کدخبر: ۱۱۳۱۶۴ //

قلعه نویی فضای مناسبی را در اختیار من گذاشته بودند اما تصمیم گرفتم جدا بشوم

مدافع چپ جوان پارس جنوبی از انگیزه‌هایش در جمع شاگردان مهدی تارتار صحبت کرد و امیدوار به تداوم موفقیت اینبار در جمع جمی‌هاست.

قلعه نویی فضای مناسبی را در اختیار من گذاشته بودند اما تصمیم گرفتم جدا بشوم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ستاری علیرغم عملکرد موفق در ذوب آهن ترجیح داد در فضای تازه به فوتبال ادامه دهد و تیم شگفتی ساز فصل گذشته را انتخاب کرد تا زیر نظر مهدی تارتار به دنبال موفقیت باشد. او در خصوص این انتخاب خود گفته است:

    فصل خوبی به همراه ذوب آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشتیم. با گفت و گویی که با آقای آذری داشتم، تصمیم گرفتم این تیم را ترک کنم چون برای من بهتر بود با اینکه یک سال دیگر قرارداد داشتم.

محمد ستاری ادامه داد:

    با صحبتی که با آقای رضاییان و تارتار داشتم تصمیم گرفتم به این تیم پرهوادار بپیوندم. سال گذشته خیلی در ذوب آهن راحت بودم و آقای قلعه نویی فضای مناسبی را در اختیار من گذاشته بودند اما تصمیم گرفتم جدا بشوم.

محمد ستاری درباره فضای کار در پارس جنوبی که شگفتی ساز فصل گذشته لقب گرفته بود گفت:

    این تیم فصل گذشته خیلی خوب مسابقات را آغاز کردند و کسی فکر نمی‌کرد مدعی باشند اما این فصل کار دشوارتری داریم چون توقع‌ها بالا رفته است. با توجه به بازیکنانی که در فصل جدید جذب شده‌اند و عملکرد کادرفنی که در چند وقت اخیر دیدم دور از دسترس نیست که عملکرد سال گذشته را بهبود ببخشیم.

وی با اشاره به رویکرد مهدی تارتار در سود بردن از بازیکنان جوان گفت:

    یکی از دلایلی که بازیکنان خوبی از تیم ما جدا شدند این بود که آقای تارتار به بازیکنان جوان اهمیت دادند و آنها هم دیده شدند. این نشان می‌دهد که کادرفنی و باشگاه حرفه‌ای هستند. تیم امسال ما هم یک دست و کامل است که بسیار کمک می‌کند تا فصل را با انگیزه آغاز کنیم.

محمد ستاری درباره تقابل با فولاد در هفته اول لیگ هجدهم گفت:

    هر فصل شرایط خاص خودش را دارد و با توجه به بازیکنانی که جذب شده‌‍‌اند بسیار امیدواریم از همین ابتدا شروع مقتدرانه‌ای داشته باشیم چون اعتماد به نفس ما بستگی به نتایج دارد و ان شاء الله اینگونه روند مثبتی را شروع کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان