//
کدخبر: ۳۳۷۱۶۱ //

آنچلوتی: هر تیم لالیگا یک تهدید برای شانس قهرمانی ماست؛ به زودی بهترین هازارد را خواهیم دید

کارلو آنچلوتی، الچه را حریفی ایده‌آل در کوپا دل ری نمی‌داند و از لزوم پیشرفت تهاجمی مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، صحبت کرد

آنچلوتی: هر تیم لالیگا یک تهدید برای شانس قهرمانی ماست؛ به زودی بهترین هازارد را خواهیم دید
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلو آنچلوتی علاوه بر سویا، سایر تیم‌های لالیگا را تهدیدی جدی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ می‌داند و معتقد است تیمش برای قهرمان شدن باید مثل نیم فصل اول، خوب کار کند.

طرفداری | در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا، فردا شب ساعت 23:30 به وقت تهران، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان والنسیا خواهد بود. به گزارش مارکا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد. آنچلوتی در ابتدا درباره رویارویی با تیم سرسخت والنسیا و جدال با الچه در یک هشتم نهایی کوپا دل ری گفت:

رویارویی با والنسیا؟ با تیمی مصاف می‌دهیم که خوب کار می‌کند و سازمان یافته است. باید مثل زمان قبل از تعطیلات بازی کنیم. آن دسته از بازیکنانی که احساس ناراحتی می‌کردند، برگشته‌اند و تمرکز ما روی کسب پیروزی در این مسابقه است. خطاهای والنسیا؟ وقتی بیشتر صاحب توپ باشید، خطاهای کم‌تری انجام می‌دهید. هر تیمی سبک بازی خودش را دارد. داده‌ها و آمار، همه چیز نیستند. درست است که والنسیا خیلی خوب دفاع می‌کند اما ما هم هنگامی که نیاز باشد، دفاع می‌کنیم و این کاملا طبیعی است. رویارویی با الچه در کوپا دل ری؟ آسوده خاطر نیستیم. همه می‌دانند که کوپا دل ری برای همه تیم‌ها مهم است. بازی سختی با الچه خواهیم داشت چون بازی ما خارج از خانه است. از نظر من بازی با الچه نه قرعه‌ای خوب است و نه قرعه‌ای بد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان