//
کدخبر: ۳۱۳۲۸۵ //

تکلیف نیمکت رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد

این هفته تکلیف نیمکت رئال مادرید و بارسلونا برای فصل بعد مشخص شد.

تکلیف نیمکت رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید بعد از جدایی زین الدین زیدان، در اقدامی غیرمنتظره با کارلو آنچلوتی، سرمربی پیشین خود به توافق دست یافت. بارسلونا نیز علیرغم شایعات فراوان ترجیح داد یک فصل دیگر به همکاری با رونالد کومان ادامه دهد.

 

نبرد خیرونا و رایو وایکانو برای رسیدن به لالیگا

 

فینال مرحله پلی آف دسته دوم این هفته برگزار می شود و خیرونا و وایه کانو برای صعود به لالیگا برای فصل آینده نبرد می کنند. هر دو تیم در فصل 2018/19 از لالیگا به دسته پایین تر سقوط کردند و حالا فرصت بازگشت دارند. بازی اول در تاریخ 13 ژوئن در والساس و دیدار برگشت در خیرونا و در تاریخ 20 ژوئن برگزار می شود.

رونالدو کومان در بارسلونا ماند

 

باشگاه بارسلونا اعلام کرده رونالد کومان سرمربی این تیم برای فصل بعد خواهد بود و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه هفته گذشته اعلام کرد که این سرمربی هلندی برای یک فصل دیگر در این تیم باقی می ماند. کومان در اولین سال حضور در نوکمپ، این تیم را به قهرمانی کوپا دل ری رساند.

 

کارلو آنچلوتی به رئال مادرید بازگشت

 

رئال مادرید این هفته سرمربی جدید خود را به خدمت گرفت و کارلو آنچلوتی به باشگاهی بازگشت که بین سالهای 2013 تا 2015 هدایت آن را به عهده داشت. این سرمربی ایتالیایی جایگزین زین الدین زیدان شد و قراردادی سه ساله امضا کرد. او پس از قهرمانی در لیگ ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان، اولین عنوان خود در لالیگا را هدف قرار خواهد داد.

 

بارسلونا و سه خرید جدید

 

بارسلونا در این هفته سه بازیکن جدید جذب کرد. اولین بازیکن سرخیو آگوئرو بود در روز دوشنبه قرارداد خود را امضا کرد و در ادامه اریک گارسیا، مدافع میانی سیتی روز سه شنبه به بارسا پیوست. روز بعد، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که حلق مالکیت کامل امرسون رویای، مدافع راست رئال بتیس را کسب کرده و گزینه خرید را فعال کرده است. این قطعا یک هفته هیجان انگیز برای طرفداران بلوگرانا بوده است.

 

یان اوبلاک، بازیکن ماه ماه لالیگا شد

 

ماه آخر لالیگا سانتاندر مملو از اتفاقاتی دراماتیک و اکشن بود و در نهایت اتلتیکو مادرید موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. یان اوبلاک، دروازه بان این تیم با شایستگی به عنوان بهترین بازیکن ماه می شناخته شد و بالاتر از بورخا ایگلسیاس، کارلوس سولر، کاسمیرو، جرارد مورنو، خوسلو و سانتی مینا قرار گرفت.

داستان میراندا و رئال بتیس ادامه دارد

 

خوان میراندا، مدافع چپ، پس از گذراندن یک فصل به صورت قرضی در رئال بتیس از بارسلونا، به کارش بنیتو ویلامارین ادامه می دهد. پس از توافق بین دو باشگاه، میراندا در یک انتقال دائمی به باشگاه زادگاهش یعنی رئال بتیس پیوست.

 

مینامبرس در سلتا می ماند

 

سلتاویگو با فلیپه مینامبرس، مدیر ورزشی خود به توافق رسیده و او را برای یک فصل دیگر در این باشگاه باقی می ماند. Miñambres تیمی قدرتمند در بالایدوس ساخته و سلتا از شروع نه چندان خوب، فصل را در رتبه خوب هشتم به پایان رساند. رسیدن به سهمیه اروپایی، هدف این تیم سلتا در فصل آینده است.

 

رونمایی از توپ فصل 2021/22 توسط لالیگا و پوما

 

اکنون نوبت لالیگا و پوما برای رونمایی از توپ مورد استفاده در رقابت های آتی و فصل 22/2021 فرا می رسد. طراحی فوتبال این توپ به نام "ACCELERATE" نوعی ادای احترام به انرژی موجود در آتش است. بسیاری از ورزشکاران حاضر در لالیگا از جمله اوبلاک و لوییس سوارز که با پما همکاری دارند، در این مراسم شرکت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان