//
کدخبر: ۳۳۷۰۲۷ //
منیعی: آنهایی که به پرونده بازیکن گابنی اعتراض دارند، به فوتبال ایران خیانت کردند

استقلال هجومی هم بازی کند، یکسری انتقاد می‌کنند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت، این تیم اگر بازی هجومی هم به نمایش بگذارد، باز هم یکسری ایراد می‌گیرند.

 استقلال هجومی هم بازی کند، یکسری انتقاد می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

میثم منیعی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: با توجه به اینکه استقلال در صدر جدول قرار دارد، حتماً نسبت به بقیه تیم‌ها بهتر کار کرده است. این تیم از دیگر تیم‌های مدعی هم امتیاز گرفته است و شرایط بهتری دارد. استقلال از نظر ساختار تیمی و امتیازگیری خوب عمل کرده است.

وی در واکنش به انتقادها از سبک بازی استقلال تصریح کرد: کسانی که این صحبت‌ها را انجام می‌دهند به این سؤال پاسخ دهند که جام می‌خواهند یا فوتبال زیبا؟ تیم مجیدی در چند سال اخیر هجومی بازی می‌کرد، اما در خط دفاع مشکلاتی داشت. صحبت‌ها زیاد است. قطعاً اگر استقلال هجومی بازی می‌کرد، برخی‌ها می‌گفتند چرا ساختار دفاعی مشکل دارد. مهم این است که استقلال در صدر جدول قرار دارد. کسانی که کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند بگذارند هواداران دل‌شان به این  تیم خوش باشد تا در پایان فصل جام قهرمانی به استقلال برسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر بخواهد نقطه ضعف شاگردان فرهاد مجیدی را بگوید، چه چیزی خواهد بود، گفت: اگر استقلال بحث انتقال توپ از دفاع به حمله را تقویت کند و در نیم‌فصل دوم روی آن کار شود، می‌تواند حرف‌های زیادی حتی در آسیا داشته باشد.

منیعی در واکنش به اعتراض برخی از مربیان و بازیکنان تیم‌ها از جمله پرسپولیس به رأی پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان یادآور شد: اگر سال گذشته بازی پرسپولیس با سپاهان 3 بر صفر نمی‌شد یا روی ماجرای مهدی طارمی سرپوش نمی‌گذاشتند، الان این حرف‌ها زده نمی‌شد. اگر استقلال در چند فصل اخیر مدیران درست و حسابی داشت، قهرمان لیگ می‌شد. اینهایی که چنین صحبت‌هایی را انجام می‌دهند، می‌دانند در سال‌های گذشته چه خیانت‌هایی به فوتبال ایران کردند تا پرسپولیس قهرمان شود. آنها کاری کردند که حرمت خیلی چیزها در فوتبال از بین رفت. در هشت سال دولت قبلی خیلی کارها برای‌شان عادت شده بود و دوست دارند تکرار شود!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۰۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان