//
کدخبر: ۳۳۶۳۱۰ //

روایت پیشکسوت استقلال از «خوان‌هایی» که برای ورود ورزشگاه آزادی رد کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم کجا در این فوتبال زحمت نکشیده‌ام که من را به ورزشگاه آزادی راه نمی‌دادند.

روایت پیشکسوت استقلال از «خوان‌هایی» که برای ورود ورزشگاه آزادی رد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن روشن درباره حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: گروهی نزد من آمدند و گفتند می‌خواهیم از زندگی شما مستند بسازیم. چند روزی در جاهای مختلف فیلمبرداری کردند. بعد از مدتی گفتند ادامه فیلمبرداری در ورزشگاه آزادی خواهد بود. به آنها گفتم نه به تمرین استقلال می‌روم نه برای دیدن بازی‌ها به ورزشگاه، ولی گفتند از تلویزیون نامه گرفته‌ایم که ساخت مستند را در ورزشگاه آزادی ادامه دهیم.

وی افزود: به آنها گفتم ایرانی هستم و نیازی به نامه و مجوز گرفتن نیست. وقتی جلوی درِ اصلی ورزشگاه رسیدیم و من را معرفی کردند گفتند پیاده شوم و به تنهایی به سمت استادیوم بروم! پس از توضیح گروه مستند درباره اینکه مجوز دارند، اجازه دادند با ماشین به سمت ورزشگاه برویم. خوان دوم سر یک پیچ بود که گفتند به چه علت دوربین به ورزشگاه آورده‌اید؟

روشن عنوان کرد: سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال و مدیر رسانه‌ای تیم کمک کردند تا از این خوان رد شویم. در خوان بعدی، گفتند اصلاً اجازه نمی‌دهیم کسی وارد ورزشگاه شود. به آنها گفتم اینجا (ورزشگاه آزادی) خانه استیجاری ما است و چطور اجازه نمی‌دهید وارد شویم؟ 40 سال پیش در دبی بازی کردم و هنوز از فرودگاه دبی تا خود ورزشگاه با احترام با من برخورد می‌کنند. زمانی که بدانند در دبی هستم مرا پیدا می‌کنند و به ورزشگاه می‌برند. نمی‌دانم فرق ما با آنها چیست؟ هنوز مانده‌ام کجا زحمت نکشیده‌ام که امروز قدر ما را نمی‌دانند. در 30 سال گذشته دو بار به ورزشگاه آزادی رفته‌ام، یکبار برای تشییع جنازه مرحوم ناصر حجازی و یکبار هم برای بازی استقلال با فولاد خوزستان.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: وقتی وارد ورزشگاه شدیم گفتند مجیدی و بازیکنان استقلال می‌خواهند من را ببینند. در رختکن، مجیدی از تیم جوانش صحبت و گابریله پین، مربی ایتالیایی را با من آشنا کرد. مجیدی درباره بازیکنان خارجی هم حرف زد و گفت روز به روز بهتر می‌شوند. در آنجا، برادر خوبم بیژن طاهری را دیدم. خیلی از مشکلات استقلال با حضور او حل شده، چرا که فرد محجوب و خوبی است. به کادرفنی و بازیکنان گفتم کارتان سخت است، چرا که همه دنبال زدن شما هستند، ولی از چیزی نترسید. اگر انتقادپذیر باشید، به موفقیت می‌رسید.

«آرزو می‌کنم استقلال در این فصل قهرمان شود.» روشن با بیان این جمله خاطرنشان کرد: کار استقلال از این به بعد سخت‌تر است، چرا که تیم‌ها به دنبال گرفتن یقه این تیم هستند. به بازیکنان گفتم اگر فعل خواستن را خوب صرف کنید، می‌توانید هر کاری انجام دهید. اگر به کسی بازی نرسید، اخم نکند. بهتر است همه با هم تلاش کنند تا هواداران استقلال پس از چند سال خوشحال شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان